oorbelletjes

Jeetje wat een reacties!
Ik ben lekker een midweek op vakantie geweest, ben heerlijk uitgerust en heb alles lekker laten bezinken. Ik was wel een beetje verbaasd dat er nog steeds op de topic gereageerd wordt.
Zelf heb ik er niet veel meer over te zeggen. Tuurlijk weet je dat je reacties krijgt als je zo'n topic plaatst en iedereen mag haar mening geven. Ikzelf denk alleen heel goed na, hóe ik iets neerzet en hoe dit over kan komen. Daarom vond ik sommige reacties wat hard over komen, maar goed...
Mijn kleintje heeft prachtige oorbellen en ik ben er trots op!
Groetjes...
En pliep..hij was erg grappig!

hoi sil

leuk zeg die oorbelletjes, echt kei mooi.  bij mijn   dochtertjes worden ze morgen ook geschoten vind het echt kei leuk, en even voor de andere moeders mijn dochter is 7 maanden maar wat maakt het ook allemaal uit het is gewoon leuk, en sil je moet  eigen niks van aantrekken van mensen die het allemaal beter denken te weten of doen alsof je een grote misdaad hebt gepleegt. het staat ze kei  mooi en ze heeft er geen last van wat is dan het punt? nou niks dus.   laat ze lekker lullen.  groetjes doei doei

Thanx Marielle.
Vind het ook wel grappig om te lezen dat veel moeders zeggen dat ze het hun dochter zelf wil laten beslissen en er dan de leeftijd van een jaar of 5 aan koppelen..
Alsof een 5-jarige wel een juiste beslissing kan maken, lijkt me sterk...
Sil

ja dat klinkt wat onlogisch, maar ja. wij gaan ze vandaag laten zetten bij alicia ik ben benieuwd. hetzal ze wel heel leuk staan,(die verminking haha)  groetjes

Terug
Bovenaan