oorbelletjes

Go Jerry, go Jerry, go Jerry...

Op de foto was mijn oudste dochter 2. Nu is ze inmiddels bijna 4 en heeft toch besloten dat die lippiercing niet zo bij haar zoete-roze-jurken-meisjes-imago past. Wel jammer dat je dat litteken dan blijft zien...

OK, dit was dus een grapje...

Hahaha. maar ik vind het wel een goeie!

Debby mv B'Elanna

Whahaha ik was echt aan het kijken van huuuuuhhhhh??????? Heeft die al een lippiercing????
Hahahaaha, was er bijna ingetrapt!
Nee, oorbelletjes zijn leuk maar een lippiercing gaat me toch echt te ver! Hihi

Hahaha, en een lief tatoeagetje dan?

Nee hoor sil, met of zonder oorbelletjes (moet je lekker helemaal zelf weten!!!), je hebt een schat van een meid!

Groetjes KT

ps; en wat een bos met haar! Ik ben jaloers....

Je dochter is zo vrolijk op de foto, volgens mij vindt ze de oorbelletjes zelf ook leuk. Mooi hoor. Heb zelf een zoontje, dus hier nog geen oorbelletjes.

Groetjes,
Nelly.

Hallo moeders,

Even reageren op het verhaal oorbelletjes, het valt natuurlijk te verwachten dat je heel veel reacties hier op krijgt zowel positief als negatief.
Een ouder kan zich afvragen of hij/zij het kind niet onnodig blootstelt aan een handeling die het risico van pijn en infectie met zich meebrengt.
De advies leeftijd voor oorbellen is 6 jaar op zijn vroegst 4 jaar, het kan natuurlijk goed gaan maar ik ken talloze voorbeelden waarbij het totaal mis ging kinderen die met onstekingen in het ziekenhuis belanden en er op latere leeftijd nog littekens aan over hebben gehouden.
Dus moeders denk aan het welzijn van je baby zij heeft er nu toch nog geen besef van het zijn alleen de ouders die menen dat het heel leuk is.

Groetjes bezorgde moeder

Hoi Meiden,

Wat een ontzettende leuke foto! En wat staat het haar schattig.
Lotte heeft nog geen oorbelletjes en ik denk dat ik wacht tot ze er om vraagt.
Ik ben er nog niet uit.
Je hebt inderdaad wel gelijk dat ze het nu nog niet zo voelen en zo.
En ik denk zelf dat alle meisjes er wel om gaan vragen.
Welke meid wil er nou geen oorbellen .
Ik heb net alle berichtjes gelezen van iedereen en heb zelf het gevoel dat geen 1 berichtje kwaad of kwetsend bedoeld was.
Het nadeel van berichten plaatsen ( ik merk het zelf ook wel met msn-en) dat je niet iemand zijn stem erbij hoort of gezicht ziet en dan komen dingen toch vaak anders over dan bedoeld.

Liefs Suzie

hallo,
ik ben er eerlijk gezegd ook op tegen...niet dat ik het niet leuk vind staan maar ik vind dat je als moeder niet je eigen zin moet opdringen.
t kind heeft ook zijn eigen mening. net als iedereen trouwens dus wie ben ik om daar wat over te zeggen maar mijn dochter krijgt ze pas al ze 12 is zodat ze echt zelf kan beslissen.
groetjes kim

Terug
Bovenaan