oorbelletjes

hallo,

Ik kijk hier alleen even rond, heb 2 meiden die al iets ouder zijn (1 en 5) en ben nu zwanger van de derde. Maar ik wilde toch even reageren.
Ik vind het heel schattig staan die oorbelletjes.
Ik kan ook begrijpen dat mensen het nog niet willen doen, maar ik vind een aantal reacties echt overdreven!!
Als je gaatjes schieten als een soort verminking ziet, waarom laat je je kind dan in vredesnaam ooit gaatjes schieten. Is verminking aan leeftijd verbonden?
Mijn kindjes hebben nog geen gaatjes maar de oudste wil nu ook graag en ik weet zeker dat ze het  eenmaal daar heel eng gaat vinden dus ik zie  zeker ook voordelen van vroeg gaatjes schieten.
Ik zou het zelf niet meteen doen maar vind het ook niet raar als je er wel voor kiest.
Ik vind al die heftige reacties wel een beetje vreemd.
Je hebt een schattige kindje hoor Sil, en die oorbelletjes staan leuk, en ze ziet er stralend uit.
groetjes Daan

Hoi Danie,
Wat leuk om je hier tegen te komen.
Fijn dat er ook nog mensen zijn die wél snappen wat mijn bedoeling van deze topic was.
Groetjes....

Hey memmies!!!

Waar maakt iedereen zich druk om?? Iedereen moet lkkr doen waar ze zich goed bij voelen! Met of zonder oorbelletjes!!!!

x mem van Anniek (zonder oorbelletjes ;))

Hoi Sil27,

Ik vind het wel leuk staan! Ik kreeg op mijn 3e oorbelletjes van oma en ze ging bijna van haar stokje toen de gaatjes met een naald en kurk geprikt werden (haha). Als ik een meisje had gehad kreeg ze ook leuke oorbelletjes hoor dus ik support je dochtertje! En als je geen oorbellen meer draagt groeien die gaatjes vanzelf dicht dus maak je niet dik om wat andere mensen zeggen.

Liefs,

Puk

Hoi,

Mijn dochtertje heeft ook oorbelletjes.
Zij kreeg ze al met 3,5 maand. Ze was zo klein dat ze nog niet eens wist waar haar oren zaten en er dus ook niet aan kon friemelen.
Ikzelf heb ook oorbelen gekregen met een paar maanden oud en wilde dit als soort van traditie door laten gaan.
Wanneer ze zelf later geen oorbellen wil dragen, laat ze ze toch gewoon uit.
Ikzelf vind het heel erg schattig!

Groetjes,
Angela

Ik vind ze super staan!!!
Ik wilde ook oorbelletjes laten zetten bij mijn dochtertje...
Maar elke juwelier wilde het niet doen.....Of ik moest op een ander tijdstip komen want er zou flink geschreeuwd worden...
Nou dat vond ik nogal jammer....Dus ik heb ze nog steeds niet laten schieten...

Heel erg jammer....Maar ik vind het wel leuk bij baby's....
En iedereen moet dat lekker zelf weten...voor z'n eigen kind...

En iedereen mag ook zelf weten wat ie er van vind.....Alleen wel wat op een subtiele manier....

Zo denk ik erover!!

Veel liefs Jacqueline mv Senna (26-08-06)

Ik wil ook ff reageren ook al zal het wel niet op prijs worden gesteld...jammer dan, dan moet je hier maar ook niet plaatsen als je niet tegen kritiek kan.

Ik vind oorbellen bij die kleintjes echt vreselijk. Wat volgt... een navelpiercing? Of een tongpiercing...? Is ook erg schattig
Is je baby nog niet mooi genoeg van zichzelf dan? Een baby/kindje is juist mooi omdat de zo puur zijn en dat haal je dan weg.

Dit is mijn mening en meningen mag je geloof ik nog altijd geven in de land...

Groetjes Ilona

sjongejonge het lijkt hier wel een mislukte jerry springer show...
iedereen mag toch zijn mening geven en als je alleen maar naar de mond gepraat wil worden kun je idd beter niks plaatsen.
ik zou er nooit voor kiezen om ze zo jong al oorbellen te geven, vind de prikken bij het cb al erg laatstaan dat ik vrijwillig 2 gaten in haar oren laat schieten...dat moet ze straks zelf maar beslissen of ze ze wel of niet wil.

Terug
Bovenaan