Op Naar de de 2e ronde clomid

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer na lang meegelezen te hebben.
Ik zit nu in de 2e ronde van clomid dubbele dosis gekregen, want bij 50 mg wou er maar niets gaan groeien.

Ik moet donderdag terug voor een folikkentracing en zo maar weer verder.

IK Hoop het zo. Want ik word er alleen maar sjaggie van van al dat ziekenhuis gedoe.

Groetjes Nicole

He Nicole,

Ik heb mijn eerste kuur twee weken geleden gehad. Toen bij mijn eerste follikelmeting leek het goed te gaan, een eitje van 13,5 mm! Dus het was aan t groeien en grote kans dat ik dit weekend een eisprong zou krijgen. Maar helaas, vrijdag weer een meting en het was helemaal NIET gegroeid. Vandaag uitslag bloed, dat zegt helemaal niks. Dus morgen laatste inwendige echo, als erdan niets gegroeid is weer aan de Provera en dan daarna aan de 100 mg Clomid. Ben benieuwd wat jouw bijwerkingen zijn? Hoop zo dat we een eisprong gaan krijgen, dan maken we tenminste elke maand kans!!

Succes, groetjes Lot

Hoi Nicole en Lot,

Hier nog een Clomid-gebruikster. Ik ga morgen met mijn 3e kuur beginnen. De 1e was 50 mg, maar hier heb ik geen eisprong mee gehad ( wel een ei van 18mm). Dus de medicatie opgeschroeft naar 100 mg. En jawel hoor voor het eerst in 9 maanden een keurige eisprong!!!!
Helaas waren daar gister de rode duivels alweer. Dus morgen gaan we weer voor de 100mg Clomid. Ik sta er nu wel heel anders in, de medicijnen doen eindelijk wat ze moeten doen. En dus hebben we nu eindelijk kans op een zwangerschap!!!
Ik hoop dat jullie echo's goed waren of zijn en dat er toch nog een mooi eitje aan het groeien is gegaan.

Liefs Jane

He Jane en Nicole,

Jane: hoopvol dat jij zo'n mooi ei hebt gehad! Balen dat je ongi bent, maar het ei is er geweest, dat is wel al heel fijn nieuws! Ik kan alleen maar enorm duimen voor een eitje...

Word een beetje heen en weer geslingerd van hoop naar teleurstelling en andersom (doordat is PCOS heb). Vorige week dinsdag was mijn eitje 13 mm op dag 12, zag er goed uit. Hoopvol vrijdag weer een echo, was ie maar 14 mm. Dus dat was enorm teleurstellend. Nu gisteren was ie 15 mm, ook niet echt groot maar het hormoon in mijn bloed was wel toegenomen na vrijdag. Dat kan duiden op dat ie nu wel weer gaat groeien. Durf er bijna niet op te hopen, zou mijn allereerste eisprong ooit worden...  Wat jij schrijft, dat je ei is blijven hangen op 18 mm is natuurlijk niet erg hoopvol, maar elk lichaam is zo anders. Misschien krijg ik dit weekend wel een siprong!

Nou meiden, succes enne.. Jane heb jij last van bijwerkingen van de Clomid?

Hey meiden,

Nicole, ik wou je nog veel succes voor morgen met de fm. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!!

Lot, toch goed nieuws. Wat fijn dat je eitje is gegroeid!!
Ik ben vandaag weer met de Clomid begonnen. De vorige 2 rondes heb ik geen last van bijwerkingen gehad. Nou maar hopen dat dat weer zo is!!

Liefs Jane

Hey Jane en Lot,

Dankje wel voor jullie reactie's. Het is wel fijn om te horen dat het niet aleen zo moeilijk gaat bj mijn maar ook bij een ander . Niet dat ik iemand di gun hoor.

Maar ben vandaag dus voor een fm geweest en ben nog nooit zo blij geweest.
Zit nu op cd 10 en mijn ei is nu 11 mm. Ik kon wel een gat in de lucht springen.

Jullie nog heel veel suc6 met het rijpen van jullie eitejs.

Ik hoor het nog wel van juulie.

Groetjes Nicole

Meiden, ik heb een ei van 24 mm!!! Aaagghh! Wow, dit is zoo gaaf! Dinsdag was ie 15 mm en nu zo groot, dat hadden we niet verwacht. Nu echt duimen dat ie springt!! Over 10 dagen bloed prikken om te zien of we echt een eisprong hebben gehad....

Hoe gaat t bij jullie? Nicole, goed op weg met je 11 mm!!

Succes, groetjes Lot

Jeetje meiden, wat een goed nieuws!!

Nicole, het begin is er en is al 11mm. Wel fijn als je je echo hebt gehad, dan weet je tenminste dat het van binnen allemaal aan de gang is! Wanneer heb je je volgende echo?

Lot, wat een geweldig nieuws!! 23mm, nou jij hebt flink lopen broeden op dat ei van jou hihi. Ik wens je veel klusplezier van het weekend!!

Hier is alles rustig, ik heb nu 2 dagen Clomid gehad. En gelukkig nergens bijwerkingen van. Het is te hopen dat dat zo blijft.
Meiden, ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan