Op Naar de de 2e ronde clomid

Hoi Hoi Allemaal,

Ik moet dus weer zaterdag voor een echo ik hoop dat ie nu echt aan het broeden is .

Dat is wel fijn ja dat je ei nu 23 mm is dat word dus lekker klussen.

Jullie horen het wel of ie is gegroei zowe gaan we een feestje bouwen.

Groetjes nicole

Hee meiden,

Het grote wachten voor mij is begonnen. En ik kan gewoon niet met zekerheid zeggen dat ik ee eisprong heb gehad. Ben er het weekend elke minuut van de dag mee bezig geweest (niet dat ik dat wilde...haha), proberen mijn eosprong te voelen. Het heeft wel gerommeld daar aan de rechterkant en ik had voor het eerst in mijn leven gevoelige tepels!

Mijn temp laat wel een lichte verhoging zien, maar ik niet een hele mooie duidelijke grafiek. Toch heb ik goede hoop dat ik mijn eisprong heb gehad! Ik kan helaas pas vlg week maandag bloed prikken om dat zeker te weten  en woensdag krijg ik daar uitslag van. Dat wachten duurt zoooo lang!

Overigens nog even wat: dit weekend moesten wij dus aan de bak, had ik  een een mega schimmelinfectie  en na 1x hadden we t allebei! Dat geloof je toch niet, maak je voor t eerst kans en heb je er nooit last van, heb je het precies DIT weekend!! Echt om gek van te worden, maar we hebben doorgezet. Romantisch is anders, hahahahah. Wij dachten maar zo: je moet er wat voor over hebben.

Nou, dit is een flinke update geworden, tot snel, groetjes Lot

Hey meiden!

Nicole, hoe is het er mee? Ben je afgelopen zaterdag naar het ziekenhuis geweest of moet je aankomende zaterdag? Ik ben wel benieuwd naar de grote van je ei.

Lot, wat ontzettend spannend zeg! Nu is het maar afwachten of dat het gelukt is. Maar bij gaf het zowiezo al rust dat ik eindelijk een eisprong had gehad. Je  bent nu eindelijk zover dat je een kans op een zwangerschap hebt!!! En daar heb je al zo lang op gewacht! Ik ga flink aan het duimen voor je.

Zelf moet ik donderdag weer naar het ziekenhuis voor de 1e fm. Ik ben benieuwd of het deze keer iets sneller gaat als de vorige keer.

Liefs Jane

hey lot,

Alles goed? Is de Schimmelinfectie al wel weg of hebben jullie daar nu zalf voor gehad?
Ik hoop dat je je eisprong gaat voelen. Ik las ergens dat als je temp een paar graden meer is dat dat beteken dat je je eisprong hebt dus ik hoop dat je het nu ook echt hebt gehad. Ik ben benieuwd naar de uitslag.

Het is zo ie zo al niet romantisch als het op tijd oet gebeuren.

Ik zal voor je duimen.
Laat je iets wete als je je uitslag van bloedprikken hebt?

Hey Jane,
Alles goed? Wel spannend he wachten ofdat ze goed gegroeit zijn in ieder geval dat heb ik wel altijd ik hoop altijd maar dat ze doorzetten.   Ik hoop het voor je.  
Ik zal voor je duimen. Laat je iets horen als je fm hebt gehad?

Ik ben afgelopen zaterdag weer geweest ja en ze waren weer netjes gegroeit ze zaten op 17 mm. en gister dus op 21mm. Nu moet ik weer morgen terug. Van de gyn moeten we nu om de dag klussen want het blijft dus blijkbaar 48 uur geod in een vrouw z'n lichaam.   maar jullie horen het mjorgen wel weer als ik terug ben.

Groetjes nicole

Nicole, goed nieuws!! Gefeliciteerd met je ei..   :)

Goed op tijd geklust?

Hoe weet jij dat je ei gesprongen is eigenlijk?

Hou ons op de hoogte! Ik moet maandag bloed prikken om zeker te zijn dat ik een eisprong heb gehad en of de juiste hormonen vrijkomen daarbij, woensdag de uitslag.  

Jane, jij ook succes he!  

Hey meiden,

Nou dat is nog eens goed nieuws, nicole!! Dan heeft de 100mg Clomid goed zijn werk gedaan! Helemaal super! Nou nog die 2 weken door zien te komen. Spannend hoor.

Lot, Ik hoop dat het snel volgense week woensdag is. Dat duurt nog zo lang hé! Maar dat is iets waar je ondertussen bijna in getraind bent, geduld hebben.

Morgenvroeg heb ik de 1e fm. Dat blijft toch weer spannend, maar wel weer fijn als je weet wat zich in je buik afspeelt. Ik zal jullie morgenavond weer op de hoogte stellen over m'n eitjes!!

Liefs Jane

Hoi allemaal,

Nou dat klinkt veelbelovend. in ieder geval 1 eisprong. Misschien komen er nog meer.
Ikzelf begin binnenkort met de eerste keer clomid en hoop dat het voor mij ook gaat werken. Als het werkt heb je tenminste wat om naar uit te kijken en het idee dat je er iets aan kunt doen.

Nicole, hoe weet je trouwens dat je een eisprong hebt gehad? gebruik je een ovulatietest?

groet,

Sas

Terug
Bovenaan