Hee meiden,
Het grote wachten voor mij is begonnen. En ik kan gewoon niet met zekerheid zeggen dat ik ee eisprong heb gehad. Ben er het weekend elke minuut van de dag mee bezig geweest (niet dat ik dat wilde...haha), proberen mijn eosprong te voelen. Het heeft wel gerommeld daar aan de rechterkant en ik had voor het eerst in mijn leven gevoelige tepels!
Mijn temp laat wel een lichte verhoging zien, maar ik niet een hele mooie duidelijke grafiek. Toch heb ik goede hoop dat ik mijn eisprong heb gehad! Ik kan helaas pas vlg week maandag bloed prikken om dat zeker te weten en woensdag krijg ik daar uitslag van. Dat wachten duurt zoooo lang!
Overigens nog even wat: dit weekend moesten wij dus aan de bak, had ik een een mega schimmelinfectie en na 1x hadden we t allebei! Dat geloof je toch niet, maak je voor t eerst kans en heb je er nooit last van, heb je het precies DIT weekend!! Echt om gek van te worden, maar we hebben doorgezet. Romantisch is anders, hahahahah. Wij dachten maar zo: je moet er wat voor over hebben.
Nou, dit is een flinke update geworden, tot snel, groetjes Lot