Op Naar de de 2e ronde clomid

Hey Allemaal,

Waar komen jullie vandaag lijkt het jullie leuk contact5 te hebben per msn of zo of m ailen dat gaat over het algemeen sneller.

Groetjes Nicole

Dit is alvast mijn email s.vernie@chello.nl

Hey meiden,

Hier ff snel een berichtje. Ik heb nu niet zoveel tijd. Maar goed nieuws!! Ik zit nu op dag 11 en heb al een ei van 14mm. Best goed gekweekt hé!! Het zag er verder prima uit met de echo en ik hoef deze ronde niet meer terug te komen. Ik ben er helemaal blij mee!!
Morgen kom ik  ff wat uitgebreider kletsen.
Fijne avond allemaal!!

Liefs Jane

Jane, nog nieuws?

Meiden, ik ben echt op van de zenuwen..! Ineens voel ik wat onderin mijn buik, dit weekend is mijn ongi weekend en hopelijk dus NIET-ONGI!! Straks uitslag bloed, of ik echt ee eisprong heb gehad en de juiste hormonen vrijkomen. Als ik maar niet ongesteld word!!! Brrr, word gek.... hihi

Hoi meiden,

Lot wat een geweldig nieuws!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je dit weekend een positive test in je handen hebt.  Spannend hoor.

Nicole hoe is het met jou? Al last van bepaalde kwaaltjes in je lijf?
Je vroeg om te mailen, maar ik vind het nog ff fijn om anoniem te blijven. Ben er nog niet aan toe om het zo persoonlijk te maken, sorry.

Ik zit nu midden in m'n klusweek. En had vandaag een bijna positive ovulatietest. Er was al een streepje, maar nog niet zo donker als de teststreep. We klussen nu trouw om de dag. Dus ik hoop zo dat het iets gaat opleveren.

Liefs Jane

Hey Jane,

Ik Begrijp het wel hoor dat je het nog niet wilt. Ik zal voor je duimen voor een postieve ovutest.   En ik zal bvoor je hoep dat je geen rd op bezoek krijgt als het zover is.

Hey Lot,

Wat een geweldig nieuws. Nu maar hopen dat hij blijft komen elke maand want dan maak je iedere maand kans . Ik zal voor je duimen.

Maar met mijn gaat het wel goed. Ik ben al drie kilo kwijt.   Ben vanochtend bij de dietiste geweest en die zeidn dat ik zo door moest gaan. Alleen word ik een beetje gek van het afwachten want ik moet over een week tesen al voel ik net anders in mijn lichaam hoor gewoon hetzelfde als anders.

groetjes Nicole

Hee Jane en Nicole, goed nieuws bij jullie ook. Nicole, ik voel ook helemaaaaaal niks in mijn lijf! Dat maakt het echt wel een beetje eng...
Hoop het zo erg, ongelooflijk. Zitten nu al te dubben wanneer we gaan testen, misschien testen we dit weekend wel niet omdat we het zo spannend vinden...

Hoi meiden,

Goed nieuws!! Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad!! Ik ben er helemaal blij mee. Dat word vanavond een keertje extra klussen. Voor de zekerheid.
Ik snap helemaal dat jullie er mee bezig zijn "van wanneer zal ik gaan testen". Ik weet nu al dat ik het volgende week zondag ga doen. Als de rode duivels er dan nog niet zijn tenminste.

Nicole wanneer kun jij gaan testen? Ook dit weekend, net als Lot. Spannend hoor!! Ik zal flink voor jullie duimen.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan