Op Naar de de 2e ronde clomid

Hee meiden,

Oh Jane, echt leuke spannende tijden voor jou! Dat mag ook wel, het is waar we allemaal naar toe leven, helemaal wanneer je zo je best moet doen om zwanger te raken. Geniet ervan hoor, en vertel even hoe je volgende echo is, ok!

Ik heb slecht nieuws... ongi geworden. Vinden jullie (die bezig zijn met) het ook zo vermoeiend in je hoofd? Ik wil zo graag dat ik wat meer afstand kan nemen. Elke 4 dagen naar het ziekenhuis vind ik zooo veel minder erg dan die 2 wachtweken. Voelde dit keer 1,5 week lang een gek gevoel in mijn liezen, dus ik dacht...zou het?  Testen op Sinterklaas, dat zou leuk zijn! En dan tegen de familie vertellen met kerst, als een bijzonder cadeautje! Ik zag het helemaal zitten... We willen het zo graag, het is zo jammer. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ik ooit zo'n positieve test in handen krijg..  

Ben ook erg vroeg ongi, als dat dan maar weer niet erg is? 11 of net 12  dagen na eisprong!

Ik ben het gisteravond geworden, vandaag pas echt dus reken vandaag maar als 1e dag. Woensdag weer aan de 50 mg Clomid. Fijn dat de feestdagen eraan komen, ga ook gewoon gezellig feesten!

Mensen zeggen wel eens: je moet wat meer afstand nemen, dan gaat het beter. HOE DOE JE DAT??!!

Nou ja, ik hoef pas terug op dag 21 dus ik heb niet zo veel te melden de komende tijd. Lees wel mee hoor, en wens jullie nu allemaal weer succes! Inclusief mezelf...

groetjes Lot

Beste Lot,

Dat is niet zo'n leuk nieuws nee dat ze maar niet willen groeien. Zit je nu nog op 100mg ???
Ik zal voor je duimen dat er volgende maand wel weer een goede eitje gaat groeien.

Ik ben alweer 2 dagen bezig met clomid 150mg en daarvor ook provera gehad om de menstruatie op te wekken.
Afgelopen donderdag hadden we een maandelijkse controle bij e gynecoloog. Die vertelde dat dit de laatste poging is met cloid en dat ik hierna moet gaan spuiten. Daar zie ik toch wel tegen op ik heb het niet zo op naalden.

Volgende weeek gaan we op vakantie dus moet ik ieder dag gaan tempraturen   om bij te houden wanneer ik mijn eisprong heb ghad. Lekker even eenweekje uitrusten en nergens over denken als dat lukt tenminste.

Ik zal voor je duimen dat ze gaan groeie.

Groetjes Nicole

Hee meiden, bij mij is mijn eisprong net geweest of hij komt nog. Normaal gezien zou ik nog 1 of 2 echo's krijgen want het beeld van mijn eierstok was niet helemaal duidelijk, maar de poli gaat 2 weken dicht. Nu dus goed temperaturen en ik waag er ook maar even 3 ovulatietestjes aan voor de zekerheid.

Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan