Op Naar de de 2e ronde clomid

Hey meiden!!

Ik heb hier voorzichtig goed nieuws!!!! Ik denk dat ik zwanger ben!!!!!!!!!!!
Vanmorgen heb ik weer een test gedaan en er kwam een heel vaag lijntje tevoorschijn.En ze zeggen een streep is een streep, maar ik geloof het pas als er 2 dikke lijnen staan. Vanmiddag ga ik nog 2 nieuwe testen kopen en deze ga ik denk ik donderdag doen.
Aan mijn lijf voel ik ook niets, dus ik vind het allemaal een beetje onwerkelijk. Ik moet alleen wat vaker naar het toilet, maar dat is alles.
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs een hele blije Jane.

Lieve Jane,

ik heb je verhaal een beetje gevolgd hier, en ik hoop zoooo voor je dat het waar is!!!

en idd een streep is een streep, ik wens jullie heel veel sterkte,

en alvast een ( klein beetje dan ) gefeliciteerd!!!

Liefs, Sjurtjuh

Jane, wat spannend!!!!! Oh jeetje meid, ik hoop het zo voor je! Het klinkt idd erg positief, laat me je volgende 2 testen weten hoor. Het eerste positieve verhaal van ons, ik ben echt heel blij voor je. Ik hoop dat ik eind deze maand jou mag volgen...!

Hey Jane,

Wat spannend zeg. Ik hoop het voor je dat je donderdag 2 mooie testen in je handen mag hebben.   En dat je lekker mag genieten van je zwangerschap dan. Hopelijk kunnen wij je volgen deze maand. Ik zal een kaarsje voor je steken en duimen draaien.
Je laat toch wel iets weten toch. Ik ben benieuwd.

En bij jouw Lot Op welke cyclusdag zit jij en hoe groot zijn je eityjes nu???

Ik moet vrijdag weer voor de eerste echo. Ik hoop dat ik goed genoeg heb zitten broeien

Groetjes Nicole

Hoi meiden,

Hier weer een kleine up-date van mij. Want zelf begin ik stiekem toch wel te geloven dat ik zwanger ben. Ik heb vanochtend (weer) een test gedaan en er komt een heel vaag streepje te staan. Nu wil ik zaterdag pas weer testen. Dan ga ik er vanuit dat ik genoeg hcg in mijn lijf heb om dan 2 vette strepen te krijgen.
Ik heb al wel in het ziekenhuis een afspraak gemaakt voor de 1e echo. En ik mag 20 november al komen. Dat is al over 2 weken!!!!!!! Echt super spannend allemaal.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Sjurtje, bedankt voor je lieve berichtje! Loop je zelf ook in de mm?
Lot, waar zit jij nu in je cyclus?
Nicole, ik hoop dat je vrijdag een goede echo hebt!! Ik zal voor je duimen.
Truus, hoe gaat het met jou?

Dames ik wens jullie nog een fijne avond!!

Liefs Jane

Hey Meiden,

Ales goed?

Hellaas hhier geen eitjes te bekennen deze keer. Dus nu aankomende zondag weer een afspraak maken voor maandag.

Groetjes Nicole

Lieve meiden,

Ik geloof nu toch echt dat ik zwanger ben!!!!!!!! Vanmorgen weer getest en 2 duidelijke strepen te zien!!!! Ik vind het zo onwerkelijk. Je bent de hele tijd maar bezig met het krijgen van een goede eisprong en zwanger worden en dan ben je "opeens"echt zwanger. Dat is zo raar, ik kan nog nog steeds niet echt geloven.
Vanavond gaan we het tegen mijn schoonouders vertellen en morgen tegen mijn ouders. Verder willen we het nog even stil houden tot ik de 20e mijn echo heb gehad. Dan zal ik op 6 weken zitten, dat is misschien nog wel vroeg maar ik kan het wel van de daken schreeuwen!! En wie zegt dat als ik tot de 10 weken wacht, ik met de 12 weken geen miskraam kan krijgen.
Hoe staat het er bij jullie bij?Ik hoop dat jullie mij allemaal heel snel gaan volgen!!!!

Nog een fijn weekend allemaal!!!

Liefs Jane

Jane, van harte gefeliciteerd!! Zo leuk dat tenminste 1 van ons al succes heeft, op weg naar je eerste echo!! Spannend hoor, het lijkt mij ook zo onwerkelijk!

Moeilijk voor te stellen dat ik dat (hopelijk) ook mee ga maken. Helemaal nu ik donderdag op dag 14 te horen kreeg dat er niks was gegroeid. Bij jou ook niet Nicole? Komende maandag weer een echo op dag 18, het kan natuurlijk nog wel als ik weer een eisprong rond dag 24 heb.

Tot volgende week en Jane, hou ons op de hoogte van jouw spannende ontwikkelingen, oke?!

Terug
Bovenaan