Op Naar de de 2e ronde clomid

Hey JAne,

Hartelijk gefeliciteerd. Ga maar lekker van je zwangerschap genieten en wij vanen wel de glitters.

Het Lot,
Ja hellaas was wel ff een domper zeg dat er niet gegroeit was. nu zondag weer bellen voor een afspraak voor maandag. Ik hoop het zo dat er nu eentje echt zijn best gaat doen om te groeien. Wij gaan gewoon door mt broeien.

Groetjes Nicole

Hey, ff mijn slechte nieuws van me aftypen... Dag 18, net terug van echo en helemaal NIKS te zien. Kon in die stoel al wel janken, we maken gewoon helemaal geen kans zo! Als je al een kans maakt, is die nog maar 15% per keer, dus we willen iig kans. Dat is ook de reden dat je 3x per week met je benen in die beugels hangt, medicijnen slikt en elke dag moet temperaturen!! Komende vrijdag weer terug maar ik ben nu echt ff de hoop verloren. Volgende week dinsdag bepalen we of we gaan afbreken, dan ben ik alweer 28 dagen in mijn cyclus, dan nog 10 dagen Provera en dan pas ongesteld. Echt om moedeloos van te worden.

Jezus, wat een klaagverhaal. Sorry hoor meiden, moest ff.... Hopelijk jij beter nieuws Nicole??

Hey Lot,

Datis inderdaad niet leuk. Het is niet allemaal eerlijk verdeeld he. De ene hoef jemaar naar te kijken en die krijgt al een dikke buik. Terwijl wij er zo voor vechten.
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis. Bij mijn was ook nog niets te bekennen. dus dan zou ik waarschijnlijk ook wel weer aan de provera moeten.

Ik hoop dat we volgende maand meer geluk hebben. Ik blijf voor je duimen.

Groetjes Nicole

Oh meiden, het zit jullie niet echt mee. Ik het het zo gehoopt voor jullie. Op hoeveel mg Clomid zitten jullie nu?Ik hoop zo dat er van de week toch nog iets aan het groeien gaat!Ik zal voor jullie duimen.

Wij hebben de opa's en oma's van het weekend ingelicht. Ze hadden het niet verwacht, omdat ik ze had gezegd dat we al weer een nieuwe ronde in waren gegaan. Ze zijn van allebei de kanten op de hoogte van het ziekenhuis verhaal en zo werd het toch nog een verrassing voor ze. We wachten tot we de echo hebben gehad voor we de rest van de broers en zussen en beste vrienden in gaan lichten. En daarna mag de hele wereld het weten!!!
Ik zal jullie op de hoogte houden over hoe alles verloopt. Maar als jullie het te confronterend vinden moeten jullie het wel zeggen. Dat kan ik mij heel goed voorstellen.

Ik zal nog wat glitters strooien, ik hoop dat het helpt!!!

LIefs Jane

Hey Jane,

Sorry dat iknog niet terug gereageerd heb maar de site doet erg vreemd vandaar.

Maar ik vnd het niet erg als je mee blijft kijken en schrijve. Ik vind dat hetons juist hoop geeft zodat het bij ons ook zo ver kan komen, jij hebt tenslotte ook in de medische molen gezeten. Maar hoe gaat het met je zwangerschap???

Hier nog niets te zien. Ben weer met provera begonnen om de menstruatie op te wekken. En nu dus weer een hogere dosis clomid. Ik zit nu op 150 mg . Doderdag weer naar de gynecoloog zelf voor een maandelijks   control.

Heey Lot,

En is er al bij juw wat vordeingen???

Groetjes Nicole

He he, het forum doet weer normaal. Dat is fijn!

Nicole, ben je een beetje uit je dipje? Ik duim voor je ei-productie!

Jane, hoe gaat het met jou?!! Ben benieuwd hoor, nog steeds blij voor jou!

Ik heb een raar maar leuk verhaal. Uiteindelijk heb ik op dag 27 toch een eisprong gehad! Het was wel weer een emotionele 8-baan deze maand, maar eisprong is geweest en we hebben geklust de dag ervoor. Dus een kansje. We wachten rustig (pffft, ik hoop het maar...haha) af.

Ik heb nu een cyclus van 41 dagen of zo, en toch vindt de arts het 'kort' genoeg om op 50 mg door te gaan. Zij zegt dat er anders misschien teveel eitjes groeien. Wij gaan ermee door zoals ze zegt, ik hoop natuurlijk niet dat die er komt! Als die er onverhoopt toch komt, dan hoef ik pas op dag 21 terug en verder gewoon temperaturen elke dag.

Hoe is het met de rest??

groetjes Lot

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Zitten jullie in de wachtdagen of zijn jullie net aan de klus?

Met mij is alles goed. Ik heb op 20 november een echo gehad en ben inderdaad in verwachting. Ze konden nog niet precies zeggen hoe ver ik ben omdat de echo daar nog te vroeg voor was. Dus we zagen alleen een zwarte ovale vlek met een witte stip hierin. Wel raar hoor om te bedenken dat dat je kindje is.
Over anderhalve week mag ik weer een echo laten maken, op 11 december, en dan kunnen ze ook zeggen wat mijn uigerekende datum zal zijn.  
Verder ben ik erg moe en af en toe flink misselijk. Maar we klagen niet hoor! Volgende week ga ik al voor een zwangerschapsbroek kijken, want de broek die ik met mijn werk aan heb begint al behoorlijk te knellen. Echt raar dat je al zo snel aan het uitdijen gaat. Dat had ik niet verwacht.

Meiden ik ga flink voor jullie duimen dat jullie mij snel mogen volgen!!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan