Op naar de volgende 700

Aaaaah, sorrie, ik ben intussen ook nog iets anders aan het doen op de computer.
Een rooster maken met Excell rot programma.
Maar het gaat wel hoor Deb, zijn gangetje.
Hoest met jou? Nog steeds zo goed?!

mwaaaaa, vannacht was 't erg rot hier... er zit een sprongetje te werken
Maar ik heb het vandaag positief in gezien.. joehoeeee uiteindelijk gaat het natúúúrlijk wel weer over
Ik weet alleen nooit zo goed wat ik dan et die meid aanmoet

Oooow....hier ook hoor van de week! Geen land mee te bezeilen.
Ik wist ook echt niet wat ik er mee aan moest.
Nu gaat het wel weer en is tie weer vrolijk gelukkig!
Gelukkig komt er ook wel weer een einde aan. Je moet er echt ff doorheen.
Maar wel goed dat je positief bent gebleven.
Dat moet je vast proberen te houden he?!

jajaja.. hahaha... en dit is nog maar het begin van deze sprong... hahaha,
Maar "normaal" gesproken deed ik dus het volgende;

Als ze moe was naar bed, en daar ook laten liggen... omdat ik dan zelf een gebroken nacht had gehad, zelf een tukkie op de bank (proberen) te doen..

Het eerste deel heb ik vandaag dus ook gedaan, maar mevrouw had er geen trek aan  Ondertussen heb ik de wasmachine aangezet en heb ik afgewassen... daarna toch maar uit bed gehaald (moest vanmiddag ná de slaap toch nog boodschapjes doen) en dat heb ik dus vervroegd, met een wandeling erbij.. Was zóóóó lekker weer hier!!

Daarna heb ik haar weer naar bed gedaan, en na een 1/2 uur toch in slaap gevallen.
Ennnnn zeker niet onbelangrijk; ik voelde mezelf beter!!! Wel geteld heb ik 5 minuten op de bank gelegen, en me er tóch vanaf gehesen!
Als deze muts in een dipje komt op de dag, kom ik er bijna niet meer uit... maar volgens mij is nu de knop om!!!!

Hoi daar,

Blehhhhh! Het is zoooo druk. Ik zit nog te werken. Jaja, ik weet het, en een beetje te forummen, maar jullie weten het; all work and no play makes Jack a dull boy!

Ik las al iets van die 11 maanden sprong, maar wij doen hier niet meer aan sprongen. Had ik toch het idee dat we met een briesje door de beruchte 8 maanden verlatingsangst dip heen zijn gegaan begint ze er nú mee! Het is dat ik geen rok draag maar anders zou ze de hele dag aan mijn rokken hangen. Nu is dat dus spijkerbroek. Ik weet trouwens inmiddels ook dat ze dat spreekwoord letterlijk nemen .

Maareh, Issie, hoe is het nu met je rug?

KT

hahaha, sorry KT.. maar erg grappig verwoord van die rok... hahaha

Terug
Bovenaan