Op naar de volgende 700

Nou, ik heb van geen 1 last gehad, maar die op mijn onderrug moest ik toch wel even bijten hoor.
Nou zal ik dat nooit laten merken, ik val er eerder bij neer dan dat ik auw zeg.
Het was de laatste die ik heb laten zetten, dus ik dacht; 'misschien gaat het zeerder doen, naarmate ik ouder word.'

hahaha, volgens die waar ik ben geweest is het 1 van de pijnlijkste plekken... maar goed, ik ga ook ff verder (was vouwen)

Doeiiiiii!!!!!!!!

Goedemorgen allemaal!!!
De dag begint goed voor mij. Floris was vanmorgen pas om 7.45 uur wakker dus ik heb heerlijk kunnen "uitslapen" (hoef niet te werken vandaag).
De zon schijnt, de kindjes zijn vrolijk dus mijn dag kan niet meer stuk!!

Hopelijk hebben jullie ook een fijne begin van de dag.

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 22:58:18'));

quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 16:41:39'));

Ik ken het merk "drukkies" niet. Wat voor een kleding hebben ze daar?
Ik moet voor Floris weer een nieuwe garderobe aanschaffen want maatje 74 wordt  te klein.

Het is niet zozeer een merk maar een online winkel... Ze bedrukken shirts en rompers.
Echt supercool! ze hebben afbeeldingen maar ook tekst kan je plaatsten.
Zelf dus de tekst maken.. echt super!! de broekjes en mutsjes die ze hebben gaan helaas maar tot maat 80 als ik me niet vergis. De grotere maten vallen overigens wat klein.. 1 maatje groter pakken is dan ook mijn tip
Achter de naam drukkies gewoon punt NL en surf's up!

Ik heb net even gekeken en ze hebben inderdaad leuke dingen. Broekjes gaan inderdaad maar tot maat 80 dus die bestel ik maar niet als ze al klein vallen maar zo'n shirtje zelf bedrukken (althans bedenken wat anderen er voor mij op drukken) is wel erg leuk. Bedankt voor de tip Debby!

Terug
Bovenaan