Op naar de volgende 700

Wauw Debby, zou er nu dan een knop om zijn. Wat goed zeg!
Ik ben helemaal blij voor je, weet je dat?
Sorrie ik reageer elke keer wat later omdat ik nog met dat #$@^&(( rooster bezig ben.

Met mijn rug gaat het niet.
Echt, ik kan bijna geen kant op.
Het zwemmen heeft me niet al te goed gedaan geloof ik.
Ik zwem denk ik met een (te) holle rug.
Tsja en nu is het dus weer een ramp...
Ik zie het af en toe echt nie meer zitten.

maakt niet uit... je had toch al verteld dat je daar mee bezig bent??? is goed hoor!!!
Maar wat knudde dat het met je rug nog steeds zo gesteld is!! bahbahbah!!

Hier een dikke  voor jou!!! Hopelijk helpt dat een beetje!

Issie; Kl*te zeg. Ik had wel een beetje gehoopt dat dat zwemmen goed zou doen. Zwemmen is schijnbaar echt zo'n wondermiddel. Heb je nog andere opties? Behalve zware pijnstillesr?

En Debby, hoe is het met joe? Heb je het idee dat je ppd al een beetje op zijn einde loopt of hoe werkt dat eigenlijk? Je praat er nooit zo veel over en als je niet wil dan mag je het best negeren hoor, maar ik vroeg me een beetje af of je nu een goede week hebt of dat het gewoon echt allemaal wat beter gaat.

KT

Maar ik ga ervan tussen... er staat een volle schone mand, en 1 onderweg in de droger...  oeiii Debs.... was 't ff vergeten

Maar ik duimmmmmmm dat je rug snel beter wordt!!!

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 20:16:30'));

Issie; Kl*te zeg. Ik had wel een beetje gehoopt dat dat zwemmen goed zou doen. Zwemmen is schijnbaar echt zo'n wondermiddel. Heb je nog andere opties? Behalve zware pijnstillesr?

En Debby, hoe is het met joe? Heb je het idee dat je ppd al een beetje op zijn einde loopt of hoe werkt dat eigenlijk? Je praat er nooit zo veel over en als je niet wil dan mag je het best negeren hoor, maar ik vroeg me een beetje af of je nu een goede week hebt of dat het gewoon echt allemaal wat beter gaat.

KT

Deels is het gewoon een goede week... maar er zit duidelijk wel een stijgende lijn in!
Afwachten wat volgende week mij gaat brengen. Het probleem is mijn visueuse cirkel waar ik in blijf hangen, die moet doorbroken worden.. maar ik ben iig op de goede weg! dusssssss
En ik negeer niets... dat zit helemaal niet in mijn aard

maar ik is nu écht weggggggggggg......... Doei doei!!!!!!!!!!!

Ben ik weer!

@ KT: Fietsen helpt bij mij altijd wel erg goed.
Ik heb hier ook een hometrainer thuis, daar zit ik regelmatig op.

Terug
Bovenaan