Op naar de volgende 700

Als ik je ergens mee kan helpen dan doe ik dat graag; en met excel vind ik echt heel leuk.

Echt????????!
Nou, ik snap geen drol van dat programma.
Het doet altijd precies wat ik niet wil.
Maar jij bent waarschijnlijk gewend om er mee te werken.

Ben er toch nog even.
Ik snap het hoor Issie van de Reiki.
Ik probeer echt met je mee te denken, ik weet hoe het is om zolang pijn te hebben. Ik loop zelf al bijna 6 jaar met schouder/nekklachten. Niet in die ernstige mate als bij jou, maar wel knap vervelend.
Ik heb van alles geprobeerd en heb wel goede ervaringen met reiki, vandaar mijn voorstel.

Sil jij boef!
Maarre, ik vind wel dat je het op een heel correcte manier vraagt enzo hoor. Duidelijk heel veel respect. En daarmee heb ik weer heel veel respect voor jou!

Ik heb het rooster bijna af. Manlief heeft me geholpen.
Het was een rooster voor de kring. Waar het is, wie de studie doet, wie koekjes meebrengt, etc.
Ik heb meteen alles voor een heel jaar vastgezet.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 20:46:50'));

Ben er toch nog even.
Ik snap het hoor Issie van de Reiki.
Ik probeer echt met je mee te denken, ik weet hoe het is om zolang pijn te hebben. Ik loop zelf al bijna 6 jaar met schouder/nekklachten. Niet in die ernstige mate als bij jou, maar wel knap vervelend.
Ik heb van alles geprobeerd en heb wel goede ervaringen met reiki, vandaar mijn voorstel.

Fijn lieve Sil, dat je het snapt.
Alleen je meeleven en meedenken doet me al zo'n goed!
Maar jij hebt het dus ook! Vervelend he?!

ik ben echt een getalletjes-friek en ik ben het inderdaad gewend met excel. Maar ik bedenk zelfs allerlei dingetjes die ik dan lekker in excel kan verwerken.

Hahahaha...dan ben je dus echt een getallenfriek.
Ik vind het ook wel leuk om te doen hoor, maar zoals ik al zei.
Dat programma doet altijd precies wat ik niet wil.
En nu hoefde ik nog niet eens sommen te maken enzo.
Dat heb ik wel gedaan. Een jaaroverzicht van de financien van de zondagsschool.
Daar ben ik zoooo lang mee bezig geweest. Vreselijk!

Terug
Bovenaan