Op naar de volgende 700

@Ida;
Ik heb nog een voorradje in de kast liggen van dat spul, dus ik heb de bijsluiter er even bij gepakt.
Er staan heel veel bijwerkingen op, maar ik kan er geen 1 ontdekken waar ik last van had.
Alleen toen ik er mee begon, had ik het idee dat ik er iets suf van was. Maar dat was meer het wennen, want na een paar dagen was dat over.

ik kan me wel een beetje in jou verplaatsen en als ik jou nu was had ik ook zitten te snotteren waarschijnlijk. Het overweldigt dan een beetje.

@Issie, als je er aan toe bent kan je altijd even google-en en kijken of het wat voor je is. Je weet zelf tenslotte het beste hoe je in elkaar zit.

Zo dames, ik ga er vandoor. Kan geen computer meer zien!

Groetjes, KT

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:19:50'));

@Ida;
Ik heb nog een voorradje in de kast liggen van dat spul, dus ik heb de bijsluiter er even bij gepakt.
Er staan heel veel bijwerkingen op, maar ik kan er geen 1 ontdekken waar ik last van had.
Alleen toen ik er mee begon, had ik het idee dat ik er iets suf van was. Maar dat was meer het wennen, want na een paar dagen was dat over.

Wauw, zal ik m'n adres geven

@Ida, ziet er wel hoopvol uit voor jou he, allemaal.
Fijn joh. Ik hoop zo dat je bovenop komt.

Terug
Bovenaan