Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:41:55'));

ik ken het een beetje.
M'n zus had zwangerschapsgym bij een mensendiecktherapeut ook vanwege haar rug en houding. Ze was heel positief.
En een arts in opleiding kan ook positief zijn hoor, want die is er op bedreven het goed te doen.

Ja daar heb je ook wel gelijk in.
Maar mijn eigen huisarts kent mijn verhaal, dan hoef je niet meer zoveel uit te leggen.
Dat is een beetje waar ik tegen op zie.
Maar goed, we zien wel.
Hij/zij moet wel overleggen met mijn huisarts dus...

Thomas zit heerlijk in z'n velletje en is echt alles aan het ontdekken. Wel heel leuk maar soms ook vermoeiend. Dan zet ik hem maar effe in de kinderdstoel voor de tv zodat ik ook effe wat kan drin ken of zo. Maar is het gezonde nieuwsgierigheid van hem hoor.
Vandaag hebben we iets van schoentjes voor hem gekocht. Geen echte maar een soort leren slofjes eigenlijk.

Wat fijn dat Thomas zo lekker in zijn vel zit. Efraim ook op het moment.
Hij is zoooo lief! Ik geniet echt van hem.
Hij is ontwikkeld ook echt zo snel momenteel.
Hij ging vanmorgen ineens op zijn knietjes zitten en trok zich op in zijn bedje.
Ik was echt zo trots.

Ik begrijp je terughoudendheid wat betreft die arts in opleiding

Zelf zit ik ook goed in m'n vel. Het valt me reuze mee dat die bijwerkingen zo goed als over zijn. Ik ben helemaal niet misselijk meer; wel duf maar dat is logisch en droge mond maar dat geeft niet en die druk op de  kaken is niet zo heel erg. Ik vreesde al dat dat weken ging duren want dat hoor je ook wel.

Hoe was het met je ouders vandaag?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:47:28'));

Wat fijn dat Thomas zo lekker in zijn vel zit. Efraim ook op het moment.
Hij is zoooo lief! Ik geniet echt van hem.
Hij is ontwikkeld ook echt zo snel momenteel.
Hij ging vanmorgen ineens op zijn knietjes zitten en trok zich op in zijn bedje.
Ik was echt zo trots.

Wat goed zeg! Hij heeft dit dan echt ineens ontdekt he. Gaaf joh. Nou dan duurt het kruipen vast ook niet lang meer denk ik hoor.

Ik hoor Thom, dat betekent flesje, dus ik ben zo pleite
Sorrie maar het is even niet anders.

Wat heerlijk Ida, dat je zo lekker in je vel zit.
Met mijn ouders was het echt heel gezellig vandaag. Ik heb echt genoten.
Efraim geniet ook echt als ze er zijn. Dat is zo leuk om te zien.

Ik mail je ook nog wel ff.

Is goed Issie, dan sluit ik de laptop nog niet af en lees ik je mail na de fles nog wel.
Alvast welterusten straks he

Liefs Ida

Terug
Bovenaan