Het hey, goedemorgen!
Nou, ik ben wel een beetje wijzer geworden van de huisarts.
Ze heeft mijn verhaal aangehoord en ze begreep wel dat het behoorlijk zwaar was momenteel. Ze heeft ook mijn rug bekeken en ze kon geen afwijkingen vinden ofzo.
(Tenminste, niet iets wat voor mij ongewoon is.)
Toen is ze gaan overleggen met mijn eigen huisarts.
Toen ze terug kwam zei ze dat ik zelf al wel wist waar het allemaal vandaan kwam.
Met name de verzorging van Efraim is gewoon te zwaar voor mijn rug.
En tja, Efraim kan ik niet zomaar even weg doen, dus komt het er op neer dat ik er mee om zal moeten leren gaan.
Ik vroeg nog naar die Menschendiek maar die zit een eind hier vandaan en is dus niet handig i.v.m. Efraim. Ze reageerde er ook niet zo op eigenlijk toen ik het zelf zei.
Ze heeft me wel een verwijsbrief meegegeven voor fysio (weer).
Dat zit hier in het dorp. Ik vraag me alleen alsnog af hoe ik dat met Eef moet gaan doen.
Ook heb ik nu een hele doos met goede pijnstillers meegekregen en die mag ik gewoon nemen als het nodig is.
Want anders ga ik 'naar de pijn' lopen en dat is ook weer niet goed.
Dussss....ik ga ff kijken of er wat te regelen valt met die fysiotherapie (of ze ook aan huis kunnen komen ofzo) of dat er ieemand is die even op Eef kan passen dan....Hmmmm....moeilijk, moeilijk.
Nou ja, we zien wel.
Al met al heb ik het nu al 4 weken in mijn rug en ze zei dat ze normaal gesproken tot 6 weken wachten totdat ze fysio voorschrijven.
Ik mocht zelf weten of ik die twee weken nog af zou wachten of niet.
Bedankt voor al jullie meeleven!
@ j_u_f balen zeg dat je weer zo'n buikpijn hebt.
Hopelijk gaat het snel weer over.