Op naar de volgende 700

Hoi Issie.
Mijn eerste werkdag was wel geslaagd, maar erg vermoeiend. Wel hele leuke collega's, dus dat is al heel belangrijk.
Ik heb natuurlijk 7,5 jaar op dezelfde plek gewerkt, waar ik van onder tot boven alles wist en nu voel ik me net weer zo'n stagiaire. Dat is best moeilijk.
Maar het zal wel een kwestie van wennen zijn, dus over een paar weken kan ik meer zeggen.

Die ponydoos zit op het zwanger-zijn-forum en is vreselijk!

Hey juf,

Hoe is het met je buik?

En wie is die ponydame? Welk forum zit ze?
Ik ben echt nieuwsgierig!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 14:49:57'));

Hoi Issie.
Mijn eerste werkdag was wel geslaagd, maar erg vermoeiend. Wel hele leuke collega's, dus dat is al heel belangrijk.
Ik heb natuurlijk 7,5 jaar op dezelfde plek gewerkt, waar ik van onder tot boven alles wist en nu voel ik me net weer zo'n stagiaire. Dat is best moeilijk.
Maar het zal wel een kwestie van wennen zijn, dus over een paar weken kan ik meer zeggen.

Die ponydoos zit op het zwanger-zijn-forum en is vreselijk!

O ja, ik herken dat wel van dat stagaire voelen. Je voelt je dan ook zo onzeker he?! Tenminste, ik had dat wel.
Maar inderdaad kun je er over een paar weken vast meer van zeggen.
Succes meid!

Ik ga eens ff op het zwangerzijn forum kijken.

@juf;
Ik heb je verhaal gelezen en dat is heftig zeg. Ik wist wel van je verhaal af van toen je zwanger was, maar vroeg me af waar die buikpijn nu vandaan komt.
Kan me heel goed voorstellen dat je angst hebt voor herhaling. Het wordt wel goed in de gaten gehouden toch?

Ik ga trouwens weer, moet zo Kyara van school halen.
Tot later...

Oh oke ajuuuuuus.

Issie gaat goed hier hoor en met jou rug?
Die ponydame zit op het zwanger zijn forum. Er is een topic over haar geopend

Wat een muts zeg! Pffff! Daar gaat je bloed echt van koken.

Met mijn rug gaat het vandaag weer een stuk minder dan gisteren.
Heb net twee pijnstillers genomen.
Ik ga nu ook nog even liggen.

Fijn dat het me jou weer beter gaat!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 14:30:01'));

Ben hier nog aan het bijlezen (vanmorgen gewerkt hé), maar ga het nu lezen.

Heb je een nieuwe baan!!!!! Gefeliciteerd, ik hoop zo voor je dat het bevalt.

Zo en nu op naar de ponydoos,

KT

Terug
Bovenaan