Op naar de volgende 700

Ik haalde ze uit het pak en ik riep gelijk naar mijn vriend; "ach, moet je kijken!"

uhhhmmmmm, tatooages??? hoe sta jij er tegen over, en vanaf welke leeftjd??

Die heeft Kyara al láááng!
Nee hoor, geintje uiteraard.

Ik heb mijn eerste tattoo voor mijn 16e verjaardag gehad, wel met 3 maanden bedenktijd; Als ik het na die 3 mnd nog zo graag wilde, mocht ik er 1. Ik ben hem samen met mijn vader gaan laten zetten, was wel cool.

Dan moet ik natuurlijk wel ook zelf neerzetten hoe ik erover denk.. hahaha.
maar ik vind vanaf 18 een mooie leeftijd, evenals piercings (buiten oorbellen om)
Van mij mag het wel (heb er zelf ook 4) maar ook niet op alle plekjes (als meid zijnde) zelf heb ik er nooit 1 rond mijn navel genomen ivm toekomstige zwangerschap(pen) zit je ineels met een mega-tattoo

Zo, de laatste luier is gerold!

Ik hou de 16 aan, denk ik. Maar ik zou ook wel adviseren over de plaats. Veel tattoo-eerders (hoe schrijf je dat?) zetten hem ook niet rond je navel als je nog kinderen wil.
Piercings vind ik ook vanaf 16. In R'dam op de BSO liepen meisjes van 10 rond met een navelpiercing, dat vind ik echt van de zotte.

gekkenhuis!!  Daar hoeft ze dus écht niet mee thuis te komen... ik haal hem er dan resoluut eruit!

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 21:20:48'));

gekkenhuis!!  Daar hoeft ze dus écht niet mee thuis te komen... ik haal hem er dan resoluut eruit!

Dat was gewoon met toestemming van de ouders!
Ik ken trouwens ook heel veel meiden die het stiekem doen, omdat ze het niet mogen van thuis. Dat wil ik proberen te voorkomen.

Terug
Bovenaan