Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:27:39'));

en het grappige is dat ik nog steeds op de halve dosering zit van dat "goede humeur-spul". Ik ben van plan dit voorlopig zo te houden.

idd niets veranderen wat goed werkt! meer kan altijd nog....

Als je een hele in gaat nemen, dan ga je zweven!

En dan straks de therapie er nog bij, komt het helemaal goed.

Dochter is nu in de speeltuin, dus ik heb nog even. Maar vanmorgen   moest ik hem in het heetst van de strijd afgeven...

Ga trouwens even checken bij Kyara..

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:28:41'));

en hoe is het met jullie?
Debby nog geen bericht van de woning?

nee nog niets.... ik wacht nog even de post van maandag af... en dan ga ik bellen als het dan nog niet binnen is.
Ow ja... vrijdag in de namiddag hebben we wel een bezichtiging voor een koop-woning... maar ik ga liever naar dat apartement.

ja en dan krijg ik weer druk op m'n hoofd. Ik had het 1 keer geprobeerd.
En als je toch al baat bij 1 hebt dan lijkt me dat niet verkeerd. Het is toch rotsooi eigenlijk. Toch?

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:30:05'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:28:41'));

en hoe is het met jullie?
Debby nog geen bericht van de woning?

nee nog niets.... ik wacht nog even de post van maandag af... en dan ga ik bellen als het dan nog niet binnen is.
Ow ja... vrijdag in de namiddag hebben we wel een bezichtiging voor een koop-woning... maar ik ga liever naar dat apartement.

Waarom?

nou ja rotzooi.... is maar net hoe je er zelf mee omgaat.... en dat doe je goed dussss

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:29:52'));

Dochter is nu in de speeltuin, dus ik heb nog even. Maar vanmorgen   moest ik hem in het heetst van de strijd afgeven...

Ga trouwens even checken bij Kyara..

oke

Terug
Bovenaan