Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:30:45'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:30:05'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:28:41'));

en hoe is het met jullie?
Debby nog geen bericht van de woning?

nee nog niets.... ik wacht nog even de post van maandag af... en dan ga ik bellen als het dan nog niet binnen is.
Ow ja... vrijdag in de namiddag hebben we wel een bezichtiging voor een koop-woning... maar ik ga liever naar dat apartement.
Waarom?

puur voor mijn eigen gevoel... dit zegt me dat het "goed zit" (net als een jas) en het is volledig afgesloten... 4 complexen in het 4kant... met een mooie tuin in het midden (afgesloten dus)

Ik ben wel benieuwd wat de psychiater er van zegt als hij hoort dat ik de halve dosering neem. Hij zal geloven in een hele neem ik aan.

Ja, dan geeft dan dus ook een veilig gevoel voor B'Elanna als ze buiten gaat spelen...

nou.... daar zou ik niet op rekenen
ze zijn (vind ik) erg begripvol wat het op dat betreft aankomt... doen waar jij je goed bij voelt is het motto....

oh dus ik hoef me niet schrap te zetten om die halve dosering te verdedigen, denk je?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:33:13'));

Ja, dan geeft dan dus ook een veilig gevoel voor B'Elanna als ze buiten gaat spelen...

precies! en het is nieuwbouw... kan er zo in... met een (bestaande) koopwoning is het nog altijd klussen geblazen... en na al die heisa die ik het afgelopen jaar heb gehad.. heb ik dáár dus geen zin in.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:34:23'));

oh dus ik hoef me niet schrap te zetten om die halve dosering te verdedigen, denk je?

nee hoor... ik slik helemaal niets meer.. ben er zelf mee gestopt, en ze is heel begripvol.
Bij mijn aller1e dip (jaaaa dit is de 2e al ) heb ik helemaal nooit wat geslikt...

Terug
Bovenaan