Op naar de volgende 700

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:34:41'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:33:13'));

Ja, dan geeft dan dus ook een veilig gevoel voor B'Elanna als ze buiten gaat spelen...

precies! en het is nieuwbouw... kan er zo in... met een (bestaande) koopwoning is het nog altijd klussen geblazen... en na al die heisa die ik het afgelopen jaar heb gehad.. heb ik dáár dus geen zin in.

Hoe bedoel je?

PPD, de bevalling.... meerdere personen begraven/gecremeerd (ook een beebje van mijn vriendin, hakt erin) het KISS-syndroom van die meid.... enz...enz....

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:36:43'));

Dus het gaat echt de goede kant op met jou begrijp ik?

helemaal  ik heb een lange weg, maar het is zéker een stijgende lijn!!

Da's inderdaad niet mis nee. Ik dacht even dat je doelde op verbouwingen enzo.
Maar wat jij noemt is nog veel zwaarder.

Ik vind het echt heel knap hoe je er allemaal mee omgaat enzo hoor.
Eigenlijk hoor ik je nooit echt klagen of zo.

en dat is ook de reden dat ik in een verbouwing geen zin heb... hihihi, een terecht reden lijkt me.

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 14:39:08'));

en dat is ook de reden dat ik in een verbouwing geen zin heb... hihihi, een terecht reden lijkt me.

Helemaal mee eens.

Terug
Bovenaan