Op voor 1e kindje

Ja dat is het vooral inderdaad, dat het rust gaat geven als ik weet hoe mijn cyclus gaat zijn of nog steeds is. Deze eerste maand met afwachten tot die menstruatie komt is maar frustrerend.

Even nog een ander vraagje. Ik vind het heel leuk om veel leuke en nuttige informatie te krijgen en te lezen over zwangerschap en baby's. Lezen/kijken jullie ook al wat hierover? Zo ja wat?

Haaaai, zo ik heb weer wat gemist hoor! Weer 3 pagina's bijlezen ?
wat betreft de mannen; volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde, heel positief, realistisch als het moet en op sommige moment laten ze wel blijken dat ze heel graag papa willen worden hihi
een appgroepje ben ik wel voor hoor! Lijkt een wel leuk. 

@ -Linda- ik lees ook super veel over zwanger worden, zwanger zijn, opvoeding, eerste jaar voornamelijk, ik bekijk uitzetlijsten, ik zoek uit wat een baby kost gemiddeld per maand, denk na over hoeveel uur ik nog wil werken enz enz. Is dat heel gek? Haha ik vind het enorm interessant allemaal. En ik kijk ook soms wat vlogs op youtube. 

@Linda en @lolas
Ik ben ook op onderzoek uit, maar vooral over het zwanger worden eerst nog. De rest komt later wel denk ik, dan nog 7 a  8 maanden de tijd voor. Ben wel heel nieuwsgierig erover en wil alles weten nu.
Een app lijkt me leuk  maar ben ook bang dat ik er dan helemaal heel de tijd mee bezig ben haha

Waar kijken jullie dan zoal op om die informatie tot je te nemen? Een app lijkt mij ook wel gezellig, al ben ik ook altijd veel hier te vinden (hoezo obsessed haha)

Ik heb van een vriendin een boek geleend ; veilig zwanger van beatrijs smulders. Hier staat heel veel in van zwanger worden tot geboorte etc. 

Terug
Bovenaan