op wie gaan jullie morgen stemmen??????

Hoi meiden

Morgen is het dan zover, dan zijn de verkiezingen weer.
Ik ben wel nieuwsgierig op wie jullie gaan stemmen.

Ik vind/vond het wel erg moeilijk. Ik had geen idee op wie ik moest gaan stemmen.
Had al eens het een en ander op tv gevolgd, maar kon nu niet met duidelijkheid zeggen, wie ik nu het meest vertrouwde en wie ik het meest geloofde.

Ik ben dan maar eens naar de site van de stemwijzer gegaan, en heb daar een paar keer de test gedaan.
Ik kom op Geert Wilders uit. ik had dit totaal niet verwacht. Want ik ben helemaal niet zo rechts ingesteld.
Maar ik denk dus wel dat ik op hem ga stemmen.
Wat gaan jullie doen.

Groetjes Carol

Met alle respect, maar ik stem NIET op Geert Wilders ....

Ik zou ook niet alleen maar op de Stemwijzer afgaan, maar het gebruiken als een leidraad om verder te gaan kijken. Als je  jezelf niet zo rechts had ingeschat dan zou ik helemaal nog even doorzoeken. Maar je moet het natuurlijk zelf weten, daarvoor leven we ook in een democratie !

Ik ga zelf voor SP. Dat wist ik vantevoren al en  de uitslag van de Stemwijzer wees het ook duidelijk uit. Het  wordt wel spannend allemaal!

Groetjes, Mimi  

Ieder zo zijn mening moeten we maar denken. Ik zou in eerste instantie ook niet op Geert Wilders stemmen maar ik heb me er in verdiept en zo gek is die man dus nog niet. Ik ben niet rechts ingesteld maar ik vind wel dat de verhouding zoek is. Ik woon in een dorp van 60.000 inwoners. Mijn buurjongetje zit op een nette school met 22 kindjes in de klas. Van die 22 kindjes zijn er 2 nederlandse kindjes en 20 allochtone kindjes. Mijn buurjongetje heeft inmiddels de leerachterstand van zijn klasgenoten overgenomen. Dit lijkt me dus niet de bedoeling. Als mensen in een oorlogssituatie verkeren en moeten vluchten voor eigen leven dan mogen ze bij wijze van spreken bij mij op zolder komen wonen. Echter die grote meute economische vluchtelingen mag wel wat minder. Dat gedoe dat men eist dat er een moslimstaat komt enz. Ik bedoel als ik in marokko ga wonen hoef ik het ook niet te flikken om een christelijke kerk te stichten. Ik heb niks tegen die mensen zolang ze zich aanpassen maar dat blijkt steeds moeilijker te gaan.

Ik stem in ieder geval  NIET op Wouter Bos want dat vind ik de grootste nepperd die er is. Ik hoor niet wat ie wel wil. Ik hoor alleen maar wat ie slecht vind aan andere partijen. Hij staat niet echt ergens voor zeg maar. En als ie wat zegt dan zijn het van die niet realiseerbare dingen die iedereen graag wil horen.

SP wordt het ook niet. Jan Marijnissen kan het leuk vertellen. (dat is zijn sterke kant) maar die wil wel erg veel aan de overheid overlaten terwijl ik toch echt vind dat de verantwoording bij het volk zelf moet liggen.

Tja en wat wordt het dan wel....CDA misschien ondanks die oerlelijke, charismaloze  lijsttrekker. Echter deze meneer maakt het niet mooier dan het is en staat wel voor wat ie zegt. Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

Zooo volgende betoog graag! hahahaha!
x ing

helleeuw,

ik ben eigenlijk blij dat ik niet meer in nederland woon, want nu mogen we niet meer stemmen!!!
Ik ben wel op de hoogte van alles wat ze willen, maar ik vind alle lijsstrekkers een stelletje idioten...
Ik vind dus wel dat Geert Wilders er niet uit ziet, ontplofte poedel, maar hij heeft echt wel sterke punten.
Ik zou dus wel op hem gestemd hebben.

Ik wens jullie veel succes met het maken van een keuze!!!

groetjes Valerie

Ik zweef nog, maar ik neig naar D66.

Geen haar op mijn hoofd die gaat stemmen op een van de kleine rechtse partijen.
Ik heb al een paar keer de stemwijzer en het kiescompas gedaan, maar ik vind dat de vragen die daarin staan soms zo raar gesteld zijn dat je ze op verschillende manieren kunt uitleggen en waardoor de uitslag flink kan afwijken. In de stemwijzer kom ik uit op Groenlinks, SP, partij voor de dieren en D66. In Kiescompas zit ik tussen D66 en CDA in.

Ik vind het wel handig dat je de standpunten van de verschillende partijen kunt vergelijken.

Zucht... politiek tsja.....
ik zweef nog tussen het CDA en de VVD. Maar dat het 1 van deze partijen gaat worden is al wel duidelijk. Ik kan mij overigens  goed vinden in het verhaal van Inge Flausmaus.
Ieder moet ook vooral  doen waar hij of zij achter staat, kan mij alleen echt niet voorstellen dat iemand op Groen Links of de PvdA gaat stemmen..... zulke nep partijen; dan weet je dat Nederland echt naar  de kl*te gaat!
Succes allen morgen!
Groetjes, Nicole

Terug
Bovenaan