op wie gaan jullie morgen stemmen??????

Als je alleen kijkt naar kinderopvang, kinderbijslag en onderwijs dan doet het CDA bijster weinig om mensen die nu niet kunnen werken aan het werk te krijgen. Enige plan tegen dat probleem en de vergrijzing  is mensen die al werken terug naar 40 uur.

Ik ben ervoor dat we allemaal kunnen werken en ook nog iets daaraan overhouden omdat de opvang gratis is (maar wel goed!) voor een paar dagen en niet alleen voor armen maar voor iedereen die hard werkt en dan kom je dus bij de VVD uit.

Pvda en Groen Links beloven ook wel wat voor de opvang, maar dan inkomensafhankelijk.

Omdat wij beiden werken en 2 dagen opvang willen, komt VVD het best uit voor ons persoonlijk.

CDA lijkt gewoon te willen dat manlief 40 uur werkt en vrouwlief thuis blijft. Beetje uit de tijd.
Trouwens ik vind dat je geloof en politiek gescheiden moet houden.

M

Als je alleen kijkt naar kinderopvang, kinderbijslag en onderwijs dan doet het CDA bijster weinig om mensen die nu niet kunnen werken aan het werk te krijgen. Enige plan tegen dat probleem en de vergrijzing  is mensen die al werken terug naar 40 uur.

Ik ben ervoor dat we allemaal kunnen werken en ook nog iets daaraan overhouden omdat de opvang gratis is (maar wel goed!) voor een paar dagen en niet alleen voor armen maar voor iedereen die hard werkt en dan kom je dus bij de VVD uit.

Pvda en Groen Links beloven ook wel wat voor de opvang, maar dan inkomensafhankelijk.

Omdat wij beiden werken en 2 dagen opvang willen, komt VVD het best uit voor ons persoonlijk.

CDA lijkt gewoon te willen dat manlief 40 uur werkt en vrouwlief thuis blijft. Beetje uit de tijd.
Trouwens ik vind dat je geloof en politiek gescheiden moet houden.

M

OH MY GOD, ik geloof gewoon niet wat ik lees!
Ik zie al iets van 4 mensen die op Wilders gaan stemmen.............

Waar is ons sociale gevoel gebleven? Hoezo we geloven in hard werken..?
Ik werk me de pleuris en heb absoluut geld over om armeren, minder bedeelden, zieken en gehandicapten te steunen!!!!

Partijen die alleen maar bestaan uit een negatief idee en  angst  zijn erg gevaarlijk voor ons land, ik ben van mening dat ze nog gevaarlijker zijn dan de moslims waar zogenaamd iedereen zo bang voor is.

En onthoud maar dit - alles wat nu gratis gemaakt wordt moet ergens anders weer door betaald worden! Kinderopvang hoeft niet gratis en laten mensen die wat meer verdienen ook maar wat meer bijdragen aan de samenleving, niet iedereen is in staat om bakken geld te verdienen.

Deze negatieve, rechtse houding is hetgene wat ons land de vernieling in helpt!
- Gezinnen met kinderen in de gevangenis stoppen omdat ze het land uit moeten..?
-  De reet van president Bush likken omdat hij nu eenmaal de baas is van het machtigste land ter wereld.....?
- Ongeoorloofd oorlog voeren....?
-  Beknibbelen op de zorg, bejaardenhuizen en gehandicaptenzorg.....?

Tja,  het is maar waar je prioriteiten liggen toch? Laten we vooral nog meer geld aan het bestrijden van terrorisme uitgeven!

Tjeeeeetje, ik ga in ieder geval links stemmen, dat moge duidelijk zijn.
Ik hoop dat er toch nog een paar medezwangeren zijn die een sociaal Nederland wensen!

Veel wijsheid morgen!

hoi,

Misschien te laat voor sommigen, maar in de laatste editie van Groter Groeien staan alle partijleiders met hun betoog omtrent het gezinsleven.
Op pagina 46/47 staat een handig overzicht over de programma's die voor gezinnen belangrijk zijn:
kinderopvang en kinderbijslag, onderwijs, opvoedondersteuning.
Dit schepte voor mij duidelijkheid.

Ik ga voor JP'tje!

succes allemaal!

groetjes Linda

Weet je wat het probleem gaat worden bij "gratis" kinderopvang??
DSan gaat de kwaliteit er zeker op achteruit...mijn moeder is al bijna 30 jaar werkzaam in de kinderopvang en heeft dus al het nodige meegemaakt.

Ik ben dus echt blij dat ik er geen gebruik van hoef te maken...

Wat ik nu ga zeggen is mijn mening en ik respecteer ieders beslissing, maar toen wij aan kinderen wilden beginnen, heb ik mijn carriere op de tweede plaats gezet, zodat ik een moeder kon worden die er 5 dagen in de week voor haar kinderen kan zijn. Misschien zegen jullie nu wel, ja wij moeten wel, maar de kosten van het kinderdagverblijf wegen in mijn ogen niet op tegen het gewoon minder werken of zelfs helemaal thuisblijven. Maar wie ben ik om te oordelen...

Heel veel succes morgen...!!!

Oh ja, over de kinderbijslag, dat zielige beetje wat je in Nederland krijgt is toch te gek voor woorden...

Wij wonen nu in Belgie en wij krijgen straks voor 2 kinderen bijna 625 eurie tegenover de ong. 370 eurie die je in Nl krijgt...Daar moeten Bosje en JP'tje maar eens iets aan doen...

groetjes Valerie

Terug
Bovenaan