<p>Hi mama's (to be)</p><p>Ik heb een 'vreemd' dilemma waar ik jullie ervaringen graag over zou willen horen. </p><p>Ik heb altijd gezegd dat ik borstvoeding zou willen geven mocht ik ooit een kindje krijgen. Nu is dit tijdens mijn zwangerschap nog hetzelfde gebleven, maar merk ik wel dat ik er een beetje tegen op zie. Mede door horror verhalen die ik hoor over hoe vreselijk het wel niet is. De borstontstekingen, pijn, etc. De positieve verhalen hoor ik vrijwel niet, en daarom krijg ik, denk ik, een negatief beeld over borstvoeding. </p><p>Disclaimer: Mijn moeder heeft mij geen borstvoeding kunnen geven. Daarom ben ik er ook op voorbereid dat het wellicht bij mij ook niet mogelijk zal zijn, en ook dat is prima. Ik wil hier flexibel in blijven staan. Ook heb ik alle respect voor vrouwen die er voor kiezen om helemaal geen borstvoeding te geven. Het is voor mij alleen wel iets wat ik graag zou willen doen. </p><p>Herkent iemand deze angst? Ook positieve verhalen over borstvoeding zijn meer dan welkom!
</p>