<p>Hoi iedereen! </p><p>Het is echt niks voor mij om een forumtopic aan te maken. Ik ben meestal een lezer en geen reageerder, laat staan schrijver ;-). Mijn vriend en ik zijn ongepland zwanger. Ik ben 23, hij 25. Hoewel we heel blij zijn met het nieuws en frustseltje duizendmiljoen procent ons leven gaat verrijken, moet er een heleboel veranderen voor ons. We zijn altijd lang leve de lol geweest, veel festivals & feesten en maakten veel reizen wanneer het maar kon. Nu is het tijd om te settelen want er zit al 12 weken een kleine in mijn buik.</p><p>Hoewel ik dit een wonder vind en er écht heel blij mee ben, loop ik er wel tegenaan dat wij in onze omgeving de enige zijn. Onze vrienden gaan elk weekend uit en willen zo min mogelijk verantwoordelijkheden. Hoewel ze het hartstikke leuk vinden dat wij nu wel een kleintje krijgen en ik ook zeker weet dat er heel veel vrienden van ons heel leuk met frutsel gaan spelen, ben ik op zoek naar mensen in een vergelijkbare situatie. </p><p>Ik wil namelijk kunnen kletsen over alles wat er komt kijken bij het zwanger zijn, en dat kan wel met mijn moeder, maar ik zoek iemand van mijn leeftijd die ook zwanger is en in een soort vergelijkbare situatie zit. Dat mis ik nu gewoon best wel eigenlijk. </p><p>Ik hoop dus dat jullie je melden! Wie weet wat er uit voortkomt. </p>