Op zoek naar andere jonge moeders

Heyy, ik ben 18 en mijn vriend is 21 ik ben waarschijlijk ook zwanger, (ongepland) maar de dokter zei dat het nog te vroeg is om het te zien. Dus dat word afwachten tot ik ong word.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!!

Groetjes Noa

Hoi hoi, ben zelf 19 en 2 jaar getrouwd met mijn man van 27. Voor het eerst zwanger met onze baby. Bewust voor gekozen om jong moeder te zijn. Ik hou ervan! Heb juist veel mensen om me heen die ook heel jong moeder zijn.. denk dat het komt omdat in ons geloof best normaal is om vroeg te trouwen en vroeg volwassen te worden( iedereen op zn eigen tempo ) maar dus de mensen om me heen hebben dus ook dezelfde normen en waarden. 
Mijn man en ik zijn zelf geen personen die los zijn gegaan of iets. 

Hoihoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik ben op me 25e zwanger geraakt, ben nu 26 en heb een zoontje van drie maanden.  
Heb ook weinig mensen van mijn leeftijd die kindjes hebben. Wij gingen ook graag naar festivalletjes en feestjes?

Zwanger yes, dankjewel! Ja het is aan de ene kant best pittig omdat ik al een baby heb om voor te zorgen, maar aan de andere kant helpt het ook voor wat afleiding juist op de momenten dat ik misselijk ben oid. Ik ben vooral heel erg moe savonds, maar ik geef ook nog borstvoeding. Hoe gaat het met jou? 

Gefeliciteerd! Ik ben 21 en mijn man 23. We zijn afgelopen september getrouwd en ik ben 29 weken zwanger van ons eerste kindje. Ook niet helemaal gepland, maar ontzettend welkom. Ik was studente tot dat ik zwanger werd en mijn man is vrachtwagenchauffeur. Wij hebben eigenlijk niet echt vrienden (ja heel sneu), omdat wij gewoon al wat verder zijn in het leven dan andere mensen van onze leeftijd. We missen toch wel dat contact, vooral ik de laatste tijd.
Heel veel succes met je zwangerschap!

Wr, hoe gaat dat met de borstvoeding? Ik geef ook nog borstvoeding maar dat doet inmiddels wel echt flink pijn zeg! Maakt je baby een beetje redelijke nachten? 

Hier nog geen moeder.. maar zijn wel bezig om zwanger te worden. Ik ben 23 jaar en mijn vriend 32 (bijna 33) ?. Zelf ben ik ook de enige die hiermee bezig is van mijn vriendinnen. 

Hoi!
Ik ben zelf net 23 en mijn vriend 27, wij zijn gepland zwanger maar ook de eerste van de vriendengroep. Zij zijn daar allemaal nog niet mee bezig.
Ik ben nu 8 weken dus we hebben het nog niet verteld, iedereen weet wel van onze kinderwens dus ik denk dat ze heel leuk reageren!

Maar ik praat graag mee :)

Terug
Bovenaan