Hoi meiden!
Wat leuk joh, zoveel reacties! Fijn om te merken dat er een hoop meiden/vrouwen zijn hier die dezelfde leeftijd hebben. Ik heb gister mijn eerste echte ziekenhuis echo gehad en er zit echt een adhdertje in mijn buik haha, maar wat mooi om te zien! Mijn vriend werd er emotioneel van, hihi.
Ik wilde iedereen apart een bericht terugsturen, maar dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling van dit forum, dus dan doe ik het algemeen. Iemand vroeg me naar wat voor soort contact ik op zoek ben, en ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet over heb nagedacht, haha. Ik denk voorlopig via dit forum en dat we wel zien wat eruit komt. Ik vind het in ieder geval fijn om hier vragen te kunnen stellen (of beantwoorden!) en om dingen te delen.
Iemand vroeg of ik tegen vooroordelen aanloop nu ik jong zwanger ben, en ik vind het eigenlijk hartstikke meevallen, behalve dat ik steevast de vraag krijg of het gepland was. Nou is het ook zo dat het ongepland was, maar ik vind het wel heel typerend! Of zou dit ook gevraagd worden aan oudere dames? Hebben jullie last van vooroordelen (gehad)?
En ik vraag me ook af, er zijn er een aantal die al kinderen hebben en een aantal die zwanger zijn die hier hebben gereageerd; ik ben benieuwd hoe het hebben van een kind je relatie verandert, hoe doen jullie het om samen dingen te blijven doen? En qua werk, werken jullie allebei of 1 iemand? Ik zit echt te struggelen hoe we dit moeten gaan inrichten, want ik wil eigenlijk gewoon zoveel mogelijk tijd met mijn kleine straks, maar das misschien wel zonde met een afgeronde hbo? Ik ben benieuwd!!
Thanks meiden! Ik vind het echt leuk om al jullie verhalen zo te lezen