Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Hoi Inge en man,
Wat een  zware tijd voor jullie. Zoiets gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.
Maar jullie hebben gedaan wat je moest doen en daar moet je je zeker niet schuldig over voelen. Ik hoop dat jullie nog een beetje van de zwangerschap kunnen genieten.
HEEL VEEL STERKTE!

moeder van koen.

Hoi Inge,
Ik heb zitten janken met je verhaal......wat een drama dat je dit mee moest maken!
Ik sta er wel van te kijken dat je de operatie zo bewust mee hebt gemaakt...bij mijn curretage werd ik al helemaal verdoofd in verband met eventuele emoties....maar in jouw geval was een algehele verdoving waarschijnlijk te gevaarlijk voor je gezonde baby of heb je er zelf voor gekozen om de operatie zo bewust mee te maken?
Inderdaad heel knap en dapper dat je een beslissing hebt durven nemen!
Ik hoop dat er op een of andere manier nu een beetje last van je schouders is gevallen nu de beslissing is genomen en de operatie achter de rug is.....
Tijd om volop positieve energie in je gezonde kindje te steken!
Ik hoop voor je dat je verder een fijne zwangerschap zult beleven, zonder al te veel zorgen.
Hopelijk kun je het overleden kindje een mooi plaatsje geven zodat je straks sterk genoeg bent voor de bevalling en kunt genieten van je baby...

Terug
Bovenaan