Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Lieve Inge,

Heel veel sterkte,het is heel dubbel maar ik hoop dat het allemaal goedkomt,met je andere kleintje en je straks lekker kunt genieten.
Ik spreek me medeleven uit hierbij.

Liefs Bernice(10w/4dg zwanger,eerste kindje)

Beste Inge

Wat hebben jullie een dappere maar moeilijke beslissing moeten nemen!!Lijkt me heel moeilijk met het idee van de een is er niet meer en de ander gaat ervoor. Nu maar hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat jullie alsnog een wondertje in jullie handen mogen nemen!!!!!!!
Veel succes voor de komende tijd.

Liefs bg

Inge,

ik vind je super moedig ens terk. Wat een kanjer ben jij.

Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen, hou je taai daar zo stilliggend en we denken hier allemaal aan je, en zo hopen we heel veel positieve energie naar jou te sturen.

Heel veel liefs
Miep

Wat een ongelooflijke kracht moeten jullie hebben zeg..
Ik heb er gewoon geen woorden voor wat ik je zal schrijven, de koude rillingen lopen over m'n hele lichaam en heb er een brok van in m'n keel.
Heel veel sterkte en moed voor de komende tijd.

Pauline

Lieve Inge,

Ik lees met een brok in mijn keel je verhaal, ik heb je berichtjes gevolgd en ik vind jou en je partner  heel dapper! Twijfel niet aan het feit dat je geen goede moeder zal zijn en dat schrijven er meer op dit forum.. jullie hebben de juiste keuze gemaakt ookal voelt het misschien momenteel helemaal niet goed. Koester het kleintje dat nu in je buik groeit en probeer er van te genieten. Het is moeilijk...dubbele emoties zoveel verdriet om je ene kindje en blijdschap om je andere kindje. Ik wil jou en je partner echt heel veel kracht toewensen om door deze moeilijke periode heen te komen tevens wil ik jullie heel veel geluk met jullie andere kindje toewensen.

Heel veel sterkte en een enorme knuffel!

Puk

Lieve Inge,

Ik heb steeds meegelezen en meegeleefd, lag er 's nachts zelfs nog over na te denken!

Ik vind het zo oneerlijk dat je zoiets mee maakt, het gaat zo diep...het is afschuwelijk waar jij en je man door heen gegaan zijn en nog gaan.

Het enige wat ik kan zeggen samen met de rest; HEEL VEEL STERKTE toegewenst en ook wil ik je God's zegen toewensen.

Ik weet niet of het volgende je helpt, maar ik zelf ooit een miskraam gehad en mijn kindje ook gezien. Het is totaal niet te vergelijken met jullie situatie, maar wat mij erg getroost heeft in de verwerking hiervan is dat ik geloof dat kinderen, ook als ze ongeboren overlijden, mee gaan naar de hemel waar ze verder kunnen opgroeien in vrede en blijdschap. Ik weet dat ik ooit mijn kind zal ontmoeten in gezondheid en dit vind ik erg fijn. Ik denk zelf dat ik een dochtertje heb in de hemel en weet dat ze het goed heeft daar. Ze heeft plezier en het uiteindelijk beter dan hier.

Misschien kun je er helemaal niks mee, misschien ook wel. Dit is mijn gedachte en geloof waar ik veel steun aan heb, dus ik wil het je in ieder geval meegeven omdat ik je het beste gun!!!!

Nogmaals, heel veel sterkte toegewenst en graag hoor ik nog van je hoe het met je gaat als je kunt.

Dikke knuffel van Natasja uit Ede.

Wat vreselijk voor jullie dat jullie dit mee moeten maken. Ik kan me het vedriet wat jullie moeten hebben niet indenken want dat moet gigantisch zijn.

Ik hoop zo dat het met jullie andere kindje goed komt maar probeer de goede moed erin te houden al kan ik me voorstellen dat dat amper lukt..

vanessa

Hallo allemaal,

We proberen de moed er zeker in te houden al valt het af en toe niet mee. Gelukkig zijn we vrij nuchter ingesteld en is de humor nog niet verdwenen. Toch is er die angst dat ook het andere kindje het in deze cruciale week niet gaat overleven. Gisteren had ik een soort weeen en hebben we het ziekenhuis moeten bellen. Gelukkig heb ik het onder controle kunnen krijgen maar de angst zit er goed in. Het moeten blijven liggen en dus veel tijd hebben om na te denken werkt ook niet echt mee maar ik heb inmiddels een stapel dvd's en boeken geregeld om dit tegen te gaan. We moeten ook niet vergeten dat als dit kleintje overleefd er nog steeds sprake is van een chromosoomafwijking. Maargoed dat zien we dan wel weer.
x ing

Terug
Bovenaan