Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Jullie staan er volgens mij met beide benen op de grond in! En als dit kleintje deze week doorkomt, is het hoe dan ook een enorm vechtertje!!!
Sterkte met liggen, met denken en met afwachten!!
Mira (jan-forum)

Lieve Inge,

Ik heb je verhaal al eerder gelezen over je zieke kindje.... nu lees ik dit en de tranen lopen over mijn wangen. Onvoorstelbaar dat jullie dit hebben moeten doormaken.   Probeer jezelf niet schuldig te voelen. Neem de tijd om jullie kindje een plekje te geven, maar vergeet vooral je andere kindje niet.

Heeeeeeel veeel sterkte gewenst de komende tijd.

Ik zal voor jullie duimen.

Veel liefs, Nathalie

Hoi,

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zit te huilen hier, wat erg wat jullie mee moeten maken!! Ik hoop dat jullie veel steun hebben, maar als ik zo lees is dat wel zo....heel veel sterkte en ik hoop dat alles voor de rest goed verloopt, hoe hard dat nu dan ook even klinkt!! Hier zijn eigenlijk geen woorden voor.........

Groetjes Elise en Chelsey

Hoi Meiden,

Ik blijf jullie reacties lezen en mijn man en ik zijn helemaal overompeld door alle warmte die we van jullie krijgen.
Ik heb net een verhaal gelezen van iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en een zoon heeft en dat heeft me even goed gedaan. Weer een klein beetje hoop voor dinsdag dus.
lfs ing

Hoi Inge
Heel veel sterkte en succes de komende tijd! Ik hoop  voor je dat de rest van de zwangerschap goed mag blijven gaan en je straks je kindje in je armen mag houden!!!
GRoejtes ieniemienie  

Inge blijf dormen, dromen zijn je hoop voor de toekomst

Miep

Ook ik heb de laatste tijd een beetje meegelezen omdat ik af en toe op deze site surf. Er zijn geen woorden voor wat jullie doormaken. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies.

P.S. Het is misschien wat vroeg maar toevallig weet ik iemand die hetzelfde heeft meegemaakt op een ander forum: www.prematurenforum.nl. Zij is uiteindelijk bevallen van een jongetje die het goed maakt.

Hoi Inge,
Ook ik lees nog af en toe mee op deze site en heb je verhaal gevolgd. Jeetje, wat maken jullie mee en wat een moeilijke beslissingen moeten jullie maken.
Ook ik moest huilen van je berichtje. Ik moet zeggen dat je erg trots op jezelf mag zijn, je vecht je er doorheen.
Ik hoop dat deze week de beste uitkomst geeft die mogelijk is en dat jullie een prachtig gezond kindje zullen krijgen.
Heel veel liefs,
Ivy

Terug
Bovenaan