opgelet!!! hyve alarm!!!!!!!!!!!

Hoihoi,

Ik heb een eigen domein voor Lars met een weblog dus ik kan alleen maar foto's plaatsen en niemand anders.. Ik kan zelfs berichten plaatsen afsluiten als ik dat wil.
Maar ze kunnen altijd misbruik maken van foto's ohja en het domein staat wel op zijn naam maar op zijn opa's adres dus ze kunnen daar heeeeen gaaan maar er is geen Lars te bekenen. Wel een Rambo die woef woef doet

Groetjes,

Bianca

He bah...! Het idee dat zo'n goorlap zich zit te verlekkeren op één van onze kinderen!
Gelukkig staat er bij mij geen adres bij en kunnen alleen vrienden van me ze bekijken.

Daarom verwijder ik dus altijd meteen alle foto's van Hyves nadat ik ze gekopieerd heb,..

Hoe dan ook loop je overal kans op "misbruik" van privéfoto's, echter een site die bedoelt is om foto's op te plaatsen, zoals Hyves,  is net wat makkelijker te bereiken naar mijn gevoel..

Lekker een eigen site aanmaken met password!

Esmé mv Kay

Ik zag op de startpagina van hyves dat de organisatie zelf gereageerd hebben op dat mailtje dat doorgestuurd wordt naar hyvers. (natuurlijk zeggen ze dat het onzin is)

Altijd voorzichtig zijn met foto's van kinderen op het internet! Zeker met badfoto's e.d.! Ook op eigen websites e.d. kunnen foto's gekopieerd worden. Kijk bijvoorbeeld eens via afbeeldingen van google (typ bijvoorbeeld lol met mama in en je krijgt ook veel foto's te zien van kindjes die op eigen websites staan!)

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik had het er gister even over met Denise.
Wij wilde weten wat jullie ervan vinden om;
1 heel heel heel veel nieuwe onderwerpen te plaatsen, zodat de topic's met foto's er vanaf 'vallen'
2 ik stuur een mail naar het forum met daarin de topic's met foto's om ze te laten verwijderen

Stemmen maar.... hihi nee hoor stemmen is een grapje, maar wel graag even jullie meningen

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan