opgelet!!! hyve alarm!!!!!!!!!!!

hallo

ik heb het er nog over gehad op mijn werk (callcenter voor oa pc app bij oa ALDI)
hun gaven mij ook aan dat dit soort praktijken  ip niet mogelijk is, tuurlijk snap ik de "paniek"/ ongerustheid  van alle mama's, (ikzelf vind het ook niet fijn om dit soort nieuws te krijgen)
zonder adres kunnen ze niks aanvangen en je moet gewoon oppassen met welke je foto's je op internet plaatst.
een hacker vind altijd wel een manier om bij je spullen te komen helaas...
dit soort mails zet je wel weer even op  scherp qua opletten wat te plaatsen op internet...
toch zal ik wel nog foto's plaatsen,  de kans  dat iemand verkeerde dingen zou doen met foto's is er altijd geweest.  

nogmaals, ik snap ieders mening en ongerustheid...maar hoop dat men zich er niet te zeer door laat afschrikken

Groetjes Veronique mv Daniëlle (vandaag 8 maanden)

Meiden dit bericht is er alleen maar om paniek te zaaien.

Kijk maar op hyves wat er bij home staat. Ik heb het bericht voor jullie ook ff gekopieerd van de hyves site. Zie hieronder.

Help us help you (en verdien EUR 1500 beloning!)
Omdat Hyves nog sneller groeit dan verwacht, zoeken we met spoed versterking voor Headquarters. We zoeken full time programmeurs, systeembeheerders, sales & account managers met online media ervaring, en een designer. Help Hyves en help je vrienden aan een baan bij een van de snelst groeiende en leukste bedrijven van Nederland, en je ontvangt EUR 1500 beloning voor de gouden tip! Bekijk hier het volledige overzicht van de vacatures!
Ps. Check het filmpje van Boris van der Ham nav. zijn 1 jarig Hyves bestaan op zijn hyve!
Pps. De berichten over verkoop van kinderen zijn natuurlijk ook nep en bedoeld om paniek te veroorzaken, niet doorsturen dus!

Terug
Bovenaan