opnieuw ivf

Hoi San ,

Met mij gaat het goed , heel goed eigenlijk .
Binnen 2 weekjes gaan we in verlof en ik kijk er echt naar uit .
Tijdens die verlof zou ik net in mijn vruchtbare periode zitten , dus k zie dat helemaal zitten .
Net nu denk ik ongesteld te woredn wat eigenlijkhelemaal niet kan .
Dit is een week te vroeg , en dan klopt men ontspannen plannetje niet meer ,
pff.

Maar ja we zien wel er is toch niets aan te doen , dat is me wel duidelijk na bijna 4 jaar
van proberen.
Hoe gaat het met jouw ?

XXJES

Hey bloempke,

Geniet maar lekker van je verlof binnen 2 weekjes! Ga je op reis? Het zal je deugd doen en je verdient het! Amai meis al 4 jaar bij jou! Geloof het dat je soms eens de kriebels krijgt dan! Vind het bij mezelf al mega-lang en t'is dan nog maar 1,5 jaar... vergeleken met jou is dit een peuleschil!
Kan jij nog op natuurlijke wijze zwanger worden of enkel via ivf?
Ja die stomme ms kan je nooit voorspellen hé?! Heb ze ook gekregen op 23 dagen deze maand...
Ben nu aan de pil tot de 12de juni normaal gezien. Beginnen ze daarna normaal gezien direct met de hormonen?
Ben blij dat je je zo goed voelt meis, houden zo!

Veel liefs San XxX

Hoi San ,

Sorry dat het zo lang geleden is maar t is zo druk vlak voor het verlof.
We trekken naar Turkije gewoon omdat we zon zee en strand willen ,
ik wil moet niets zien , gewoon lekker lui zijn en genieten .

Hebben julllie verlof plannen?
Of hang dat er allemaal een beetje vanaf?

Hoe gaat het met je , niet te zenuwachtig?

Met ons gaat het best goed .
Ik zou volgens de dokter via de gewone weg zwanger kunnen worden , dat is net ons probleem.
We zijn onverklaarbaar onvruchtbaar .
Ik denk dat de stress er ook voor ies tussen zit ?
Maar wie ben ik ?
Als je er teveel mee bezig bent lukt he niet zelfs niet met IVF , zeggen de doters
maar doe het maar eens zonder er mee bezig te zijn.

Ondertussen is een nichtje van me , na jaren van proberen en 2 icsi baby's nu plots zwanger !!!!
Terwijl zij volgens de wtenschap nooit zwanger zou kunnen worden op de gewone manier . Raar he ?
Ze hebben er deze keer niets voor gedaan . En plots zwanger .

Dus ik heb nu zoiets van hoop doet leven ,  

vele lieve xxjes en tot snel

Hey bloempke

Geen probleem hoor meis!
Oh wat leuk naar Turkije! Geniet er maar lekker van en wie weet kom je wel zwanger terug  Zou wel super zijn! Zal duimen hoor! Super superhard
Wanneer gaan jullie juist?

Heb dat inderdaad ook al veel gehoord dat als je er teveel mee bezig bent, het dikwijls ook niet lukt en dat wanneer ze dan op reis gaan of verhuizen,... het ineens wel lukt!
Dus je weet maar nooit hé?! Het is je echt gegund hoor!
Mijn  schoonzusje moet bevallen in augustus en het is ook gemaakt tijdens een weekendje Ardennen, hihi...

Weet zelf niet of we iets gaan doen int verlof... denk misschien een paar dagen ertussenuit... denk dat het af te wachten valt van hoe alles verloopt!
Verder ben ik wel zenuwachtig hoor
Moet nu nog de pil nemen tot de 12 en de 17de normaal gezien beginnen met de spuiten! Ben eens benieuwd... Stresserende tijden zijn het wel!

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

Hoi San ,

Hoe gaat het met je ?
Ben je gestart ?
Ik ben reuze benieuwd ?
Wij zijn ondertussen terug van vakantie , het was super lekker
genoten .
Nu terug in de werkelijkheid en dat maakt me weer bang .
We zien wel ?

Maar ik wacht vol ongeduld op nieuws van jou.

tot snel

xxxjes

Hey bloempke,

Ben blij dat het je deugd heeft gedaan! Je verdient het! Ja, t'is inderdaad weer helemaal anders als je daar terug uit komt... Hoe gaat het nu met jou?

Ben vorige week begonnen met de spuiten. Mijn ventje zet ze... Valt heel goed mee hoor, wel veel koppijn, moe en gespannen borsten! Morgen moet ik dan bij de arts voor een echo om te zien hoever het zit met de eitjes! Ben eens benieuwd! Dan weten we weer meer hé?!

Dikke zoen
San XxX

Hey bloempke,

Heb donderdag een echo gehad. Had 10 tot 15 eitjes van 12 à 15mm.
Vandaag terug een echo gehad en ze waren al terug gegroeid :)
Deze avond om 22u de pregnylspuit gezet en maandag moet ik binnen zijn in de kliniek om 8u voor de pick-up en woensdag normaal gezien de terugplaatsing...

Hoe gaat het met jou meis? Al terug plannen of hou je het nog rustig of heb je ondertussen goed nieuws?

Veel liefs
San XxX

Hoi San ,

Super spannend , morgen de grote dag .
Je hebt vele eitjes dat is super he , ik had er ook altijd tussen de 12   en de 15 .
Dat is zeer goed .
In welk ziekenhuis was jij nu ook al weer ?  

Probeer niet teveel na te denken en probeer je te ontspannen dan is sneller voorbij .
Mag je man bij u blijven tijdens de pick-up ?
Nadien moet je wel echt rusten he .
Laat je lichaam terug aansterken zodat het klaar is voor de terugplaatsing .
Laat je maar eens lekker verwennen.
Want we zijn het waard !

Spijtig genoeg hebben wij geen goed nieuws .
Maar of we terug starten ????
Daar zijn we nog niet uit , zeker nu want het labo sluit 6 weken ik denk vanaf juli ?
Dus waarschijnlijk pas nadien , als we het doen .
Maar nu sta ij op de eerste plaats ,
ik duim extra voor je mee .

Doe dat goed morgen ,
heeeeeel veel succses en tot snel
Dikke xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan