Opnieuw voorstellen?

Hoi,
Ik ben Sharon, van het oktoberforum.
Mijn dochter Isabel is op 11 oktober na een ingeleide bevalling geboren.
Tijdens de bevalling is er het 1 en ander misgegaan en daardoor heeft Isabel Erbse Parese (zenuwletsel aan haar arm) begin maart is ze in het LUMC hieraan geopereerd (zenuwtransplantatie)
We hebben een klacht ingedient bij het ziekenhuis waar ik bevallen ben, het is een lang verhaal maar het komt erop neer dat Isabel dit te danken heeft aan niet goed handelen van de Arts assisitent.
Isabel heeft haar eigen site: www.isabelmedina.nl
Groetjes Sharon (inmiddels bijna 28 en dus geen 26 zoals mijn nicname)

Hi,

Mijn naam is Paula, ben getrouwd met Sjoerd  en op 29 december bevallen van Hugo. Op 21 juni hoop ik alweer 37 jaar te worden.

Tot 1 mei geniet ik nog fulltime van het moederzijn, daarna ga ik parttime aan het werk. Voorheen heb ik op detacheringsbasis gewerkt als directiesecretaresse, office manager, management assistente e.d., maar dit kan ik niet voor drie dagen in de week blijven doen, dus ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever.

Ik (Toos) kom van het super gezellige november forum af. Was uitgerekend op 29 november maar ben 25 oktober bevallen van een mooie dochter Iris.
Zelf 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en Iris 18 dagen op de zuigelingenafdeling van het ziekenhuis. Een kerngezonde meid die alleen niet genoeg kracht had om zelf te drinken en dus voeding via de sonde kreeg.
Ik werk nog als begeleidster op een woongroep maar heb net ontslag genomen omdat ik het mama zijn en zo onregelmatig werken niet gecombineerd krijg.

hoi allemaal,

ik ben cisgirl.. zeg maar gewoon cis, heet eigenlijk francisca. ik kom van het oktoberforum. gezellig om hier verder te kletsen.

wat meer over mezelf. ik ben 24jaar en heb samen met mijn vriend bart een zoontje sven die op 26 oktober geboren is..
sven krijgt bv en doet het ontzettend goed!! hij is nu 71cm en 8805g.. sven heeft 2tandjes en er zijn er nog 2 op weg. gelukkig heeft hij er nu iets minder last van.

ik ben 24uur per dag bij sven. bart is internationaal vrachtwagenchauffeur en is alleen het weekend thuis. ik sta er dus alleen voor, maar red mij prima. ik werk verder niet.. ik verveel mij nooit zoals veel mensen aan mij vragen.

als jullie nog wat willen weten vraag gerust!
heb er zin in om met jullie te kletsen!!

liefs cis

Ha allemaal,

Ik ben Christa, sinds 29 december mama van Willem! Het is ons derde kindje. De zwangerschap verliep gelukkig helemaal super en de bevalling was ook een hele mooie ervaring weer. s'Nachts om een uur of 1 wist ik dat het echt begonnen was en om half 4 was Willem geboren. Onze andere 2 kinderen hebben er heerlijk doorheen geslapen dus het was voor hun s'morgens een hele verrassing toen ze hun broertje zagen! Onze dochter Janne is onze oudste, en wordt in september al weer 4 jaar. Onze zoon Jacob wordt volgende maand 2. En nu zijn we dus weer aan het genieten van zo'n klein wondertje, heerlijk. Willem is nu 3,5 maand en krijgt nog volledig borstvoeding. Hij doet het prima, en groeit goed. Het is wel lekker druk zo met 3 kleine kinderen maar wel heel erg gezellig. Op dit moment werk ik niet, maar ik ben wel aan het solliciteren.....

en dit is onze Willem!

Ik ben nu sds 2 wkn weer aan het werk, bevalt me eigenlijk best goed. Ik ben dierenartsassistente dus jullie begrijpen vast wel dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.

Ik werk op woensdag 1 hele dag, donderdagavond een paar uurtjes en de vrijdagmiddag. Mijn oudste is 4 en zit nu op school dus even iets meer geregel maar mijn man zit momenteel nog part-time thuis ivm een burn out. Hij krijgt 26 april een operatie aan zijn maagklepje en dan vanaf juni zal hij weer aa de slag gaan.

Mijn moeder past de woensdagen nu op Everest (voorheen op Randy) en de andere tijden is pappa dus thuis.

Is dit eigenlijk ook het gedeelte waar we al ons wel en wee delen of is dit enkel het voorstel-gedeelte en is er een ander onderwerp waar we kunnen rondkakelen?

he mieke,
Waar heb jij dat tshirtje vandaan? Wat een melig ding zeg. Is hij ook stout?

Ik zal   me ook nog even voorstellen;

Ik ben Rosanne, 28 jaar  en heb op 13december een hele mooie dochter gekregen; Isabel Sofia oftewel Isa. Ze is na 23 uur puffen geboren via een spoedkeizersnee want ze had geen zin om eruit te komen!
Ik ben getrouwd met Rene, 29 jaar.,hij is  veel in het buitenland voor zijn werk.....volgende week weer naar Las Vegas.......niet leuk....
Ik heb altijd gewerkt als recruiter bij een werving en selectiebureau. Helaas is tijdens mijn zwangerschap mijn contract niet verlengd dus ben ik weer op zoek naar werk. Het thuisblijven is niets voor mij, hoewel ik natuurlijk op en top geniet van mijn kleine meid.
Mijn hobby's zijn zwemmen, wandelen, winkelen en lekker stappen met vriendinnen.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan