Opnieuw voorstellen?

Hallo allemaal,

Ben er niet zo vaak, maar zal me wel even voorstellen.
Ik ben Anneloes en ben bijna 30 jaar oud. Ik ben augustus 2006 getrouwd met Frido. Na 2 1/2 jaar is het eindelijk gelukt om zwanger te raken en op 5 december ben ik bevallen van onze zoon Max. Het is een heerlijk ventje. Hij is onzettend makkelijk en lacht de hele dag. Zelfs op het kdv willen ze nog 12 van zulke kindjes want ze hebben geen kind aan hem. Alleen als hij honger heeft dan laat hij van zich horen.

Max gaat 2 dagen in de week naar kdv en doordeweeks ben ik verder thuis. Om het andere weekend ben ik aan het werk en dan zorgt papa voor hem.

Groetjes Anneloes

Hoi,

Ik ben Shirley, 28 jr ( juli word ik 29 jaar ) en ben moeder van twee kids.
Ben drie keer zwanger geweest, eerste keer in 2003, maar na 16 wk is dat fout gegaan.
Een maand later weer zwanger, en daar is onze prachtige zoon uitgekomen en wel op 13 december 2004, zijn naam is timo.
In maart 2006 weer zwanger en op 15 December 2006 is daar  onze prachtige dochter Daisy uit voort gekomen.
Ze schelen zich dus precies 2 jaar en 2 dagen.

Verder werk ik 3 dagen bij mijn vader op kantoor en mijn hobbies zijn schoppen voor de kids haha, bloemen en natuurlijk forummen.

Liefs van mij en de kids

Nou, ik zie nu eigenlijk pas dat ik me nog niet heb voorgesteld, dus dat doen we dan maar effe!
Ik ben 25 jaar en heb sins 23 November een heeeerlijk dochtertje!!!
Het is ons eerste kindje. Ik heb een hele makkelijke (op last van de rug en hele lage bloeddruk na) zwangerschap gehad en een super heftige bevalling in 1,5 uur!!! Daar ga ik maar niet teveel op in, viel me in ieder geval zwaaar tegen...
Maar we hebben er een schatje van een dochter voor terug gekregen en dat zou ik er 1000% weer voor over hebben...
Verder werk ik sins een aantal weken weer 2 dagen (di en do) op een kinderdagverblijf en mijn dochtertje neem ik dan gewoon gezellig mee, ideaal!
Hobby's zijn oa: winkelen (heeeeel veel kleertjes voor ons dochtertje kopen), lekker op de bank tv kijken, mijn vriend en mijn dochtertje en natuurlijk hier op het forum zijn!!!
Eigenlijk moet ik ook weer gaan sporten maar....pffff....

Zo, ik zal me ook een even netjes gaan voorstellen.
Ik kom dus ook van het novemberforum af.
Ik ben 24 jaar op 23 november ben ik de trotse moeder geworden van Efraim.
Wel een heftige bevalling gehad, maar...ik heb er iets prachtigs voor terug gekregen.

Hallo allemaal!!

Ik ben Anne-Marie, 32 jaar en van het oktober-forum. Ik ben 3 nov 2006 moeder geworden van mijn zoontje Emre. Dit is een Turkse naam, mijn man Özkan is Turks, vandaar.
Wij zijn deze maand 12 jaar samen en 8 jaar getrouwd. We hebben er veel moeite voor moeten doen zwanger te raken. Het heeft 5 jaar geduurd met 1 miskraam en een IUI behandeling. Dat was een hele moeilijke tijd waarin mijn man ook nog eens 2x zijn baan is verloren. Gelukkig schijnt het zonnetje weer volop in ons leven en daar genieten we dan ook met volle teugen van. Emre is echt het mooiste wat me in mijn leven is overkomen.
We wonen in Made, Noord-Brabant (bij Breda). Ik werk als casemanager bij Sociale Zaken in Tilburg en mijn man bij Shurgard in Dordrecht.

Leuk om weer "oude" bekende van het oktober forum te zien, maar ook om nieuwe "gezichten" te zien.

groetjes
Mie

Hallo,

Ik ben Sus en op 16 november is onze dochter Nynke geboren. Ik kom van het december forum.

groetjes

Hoi, hoi,

Ik ben op het forum  "Puk" maar heet in het echt Carola, ben (nog) 34 jaartjes jong en ben getrouwd met Vincent (33 jaartjes jong).  Na een miskraam in 2005 zijn wij nu trotse ouders van Justin die na een zware bevalling op 13 november 2006 geboren is. Justin is een  vrolijk ventje en groeit als kool ongelooflijk hoe snel alles eigenlijk gaat, vorig jaar zat ik vollop zwanger te zijn en nu is ons ventje al weer 5 maandjes oud!

Groetjes,

Carola

Wat een goed idee, zo'n nieuwe voorstelronde.

Ik ben Carina, sinds 25 november 2006 ben ik moeder van Stijn. Ik ben bijna twee jaar getrouwd met Bert. Ik werk 3 dagen per week bij een uitzendbureau als intercedente. HEt moederen vind ik erg leuk, maar het werken vind ik toch ook wel weer prettig.

Ik ben op het zwanger-wordenforum begonnen en daarna door naar het november 2006 forum en sinds de bevalling hier actief.

De zwangerschap vond ik heerlijk, echt van genoten. De bevalling was redelijk lang 21 uur, maar ik zou het zo weer doen!

Groeten Carina

Terug
Bovenaan