opnieuw voorstellen

Hallo
Altijd handig zo'n nieuwe voorstelronde.

Ik ben Carina 27 jaar en vandaag precies 2 jaar getrouwd. Mijn man is 33 jaar en samen hebben we een heel lief klein mannetje, Stijn geboren op 25 november 2006.

We wonen nu in Leusden, maar we hebben net de knoop doorgehakt om op korte termijn te gaan verhuizen naar Drenthe of Groningen. We komen daar beide vandaan, spannend dus.

Carina

Hey memmies!!!

Ik ben memke uit het hoge noorden!! Ben 23 jaar, woon samen met mn vriend en sinds 15 november zijn we de trotse ouders van Anniek!!!

xx    Oja ben gek op voetbal!!!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Franka, 31 jaar, getrouwd en mama van  een zoon, Sjoerd (31-01-05) en een dochter, Marit (09-10-06)...

Hoi,
Ik ben Petra, een thuisblijfmama van 30. Ik ben getrouwd met een vrachtwagenchauffeur van 34 en we hebben een ontzettend lieve en knappe dochter Tessa (geboren op 03.10.2006; een maand voor de uitgerekende datum).
O ja, we wonen in Brabant.

Groeten,
Petra

Hoi Allemaal,

Ik ben Chantal 30 jaar,getrouwd,mijn man is 37 jaar en samen hebben wij een prachtige dochter gekregen op 7-nov-2006 genaamd Frederique.

Groetjes

Hoi, ik ben Wendy, mama van Bas( 7 ), Iris( 5 ) en Thijs ( 7 oktober2006 ) en wij komen uit zuid-limburg. Ben niet zo vaak meer op het forum, want dit is een hele drukke periode voor ons. Vind het wel altijd leuk om te kijken. Groetjes Wendy

Ik ben Ineke 25 jaar en al bijna 4 jaar getrouwd ben mama van Ruben geboren op 18-12-2006 en van 2 hondjes en  woon in overijsel

ik ben marielle en ben 21 jaar,   moeder van alicia 25-10-2006, en woon samen met mijn vriend en alicia in brabant

groetjes

Terug
Bovenaan