opnieuw zwanger na overleden kindje

<span id="result_box" class="" lang="nl"><span class="hps">Hallo</span> <span class="hps">contact</span> <span class="hps">bandasj66@gmail.com</span> <span class="hps">als je geïnteresseerd bent</span> <span class="hps">in de kinderopvang</span> <span class="hps">adoptie</span> <span class="hps">zijn</span>, <span class="hps">Mijn man en ik</span> <span class="hps">overgenomen uit</span> <span class="hps">hier</span> <span class="hps">particulier</span></span>

hoi allemaal het is vandaag 5maanden terug dat mijn zoontje van 3maanden is overleden en ik kom er net achter dat ik zwanger ben op dit moment weet ik niet wat ik er mee aan moet en ben ik alleen maar bang ik zelf heb ook nog twee oudere kinderen mijn vriend had alleen onze jongste zoon en die is super bang dat ik zwanger zou raken en nu moet ik hem dat nog gaan vertellen ik zou me god niet weten hoe en zeker omdat ik zelf niet weet ik ben zoiezo tegen weg halen want ik was er zelf bij dat het gebeurde maar ik ben wel zo erg bang was al bang voor de test ik was al misselijk maar goed dan ook overtijd en die test zegt waar ik bang voor ben iemand tips groetjes lisa

@lisa, wat heftig voor je! Ik kan me voorstellen dat het een hele schok voor je is. Toch lijkt het me erg veel om in je eentje te verdragen. Misschien kun je een beste vriendin of je moeder in vertrouwen nemen? Ik denk wel dat het belangrijk is dat je het ook aan je partner verteld. Mogelijk valt zijn reactie wel mee en kun je er met hem over praten wat dit nieuws met jullie doet.

Goedenavond allemaal!
jullie verhalen hebben me 1 voor 1 allemaal geraakt. Ik ben 20jaat en ben zelf mijn dochtertje verloren op 27 weken in maart. Er gaat geen dag voorbij zonder ik aan haar denk en zonder ik me afvraag waarom... ik en mijn vriend weten zelf niet waarom ons dochtertje gestorven is aangezien alles in orde was keer op keer... maar nu heb ik een vraagje voor de mensen die terug in verwachting zijn: hoe lang hebben jullie gewacht om het opnieuw te proberen en (misschien een vraag dat niemand zal antwoorden) voelde het niet raar om na het verlies opnieuw seks te hebben met je partner?

veel sterkte nog aan iedereen!

Ons dochtertje is vorig jaar januari overleden, en ben nu weer 8 weken zwanger en doods bang!
we staan onder strenge controle, maar de angst gaat niet weg denk ik.
het verdriet heeft zeker een jaar nodig gehad.. 

@JD4: Ondanks de angst proficiat met jullie zwangerschap! Dit zal waarschijnlijk nooit overgaan tot je je kindje in je handen hebt maar heb vertrouwen.
@KayleeD: Jij ook gecondoleerd met het verlies van jullie kleine meid.
Wij hebben helaas hetzelfde meegemaakt..Ik ben eind februari (2 maanden geleden) na 26 weken zwangerschap, bevallen van een prachtige zoon. Hij bleek kerngezond! Gewoon niet te bevatten en intens verdrietig...Nu blijk ik echter een extreem korte baarmoederhalsmond te hebben en krijg waarschijnlijk een buikoperatie (abtominale cerclage) om herhaling tegen te gaan. Ik wil ondertussen echter niet wachten en gaan nu alsnog proberen zwanger te worden. Ik heb dan 2 cyclussen gewacht. De kinderwens is groter dan de angst. Mochten we zwanger zijn hebben we nog een pittige weg te gaan, maar dat hebben wij ervoor over.
Jij voelt zelf wanneer je er klaar voor bent! Heel veel succes en sterkte. 

Helaas is mijn zwangerschap ook afgelopen.. afgelopen donderdag mijn zoontje kwijt geraakt met 22 weken zwangerschap. Een hele Shok voor ons, we hebben al 2 dagen zo een enorme verdriet. Alleen een nieuwe zwangerschap kan mijn pijn een beetje verlichten.. Hoelang hebben jullie gedaan over een nieuw zwangerschap na een overleden baby?

Hoi,
Na het overlijden van ons zoontje met 21 weken hebben we eerst afgewacht of het een erfelijke aandoening was die hij had. Ongeveer 3 maanden na zijn geboorte kregen we te horen dat dat niet het geval was. De derde maand daarna was ik weer in verwachting. We hebben nu een jongen van 2 en een meisje van 7 maanden.
Sterkte

Terug
Bovenaan