oproep GGD komt slecht uit, ruilen?

Wat denken jullie hè. Ik heb de oproep gekregen, maar ik kan dus niet. Zou het echt belangrijk zijn dat je netjes ruilt, of zal ik gewoon op een andere dag gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze alle formulieren gaan bekijken, vragen met wie je dan geruild hebt enzo ...
Ik heb het snel even aan een aantal in de buurt gevraagd maar ze zijn of op dezelfde dag aan de beurt, of het komt ze prima uit op die andere dag!
Wat doen jullie?
Groetjes!

PS, ik weet eigenlijk nog niet eens zeker of ik uberhaupt wel ga, haha

Je kunt de GGD even bellen en het probleem uitleggen. Ik ken iemand die op een andere dag in een nabijgelegen dorp mag komen. Dus misschien wel handig voor jezelf om te weten wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes

bij mij in de brief stond dat het verzoek was in je eigen gemeente te gaan maar als dat niet uit kwam je ook naar een anderer gemeente kan gaan

ik moet eigenlijk naar ahoy as donderdagomdat ik in rotterdam woon ,maar er wordt hier bij mij 5 min lopen in capelle ook gevaccineerd en ga dus naar een andere gemeente toe en zo waren er hier in de buurt nog meer die naar capelle gaan

volgens mij kan je dus gewoon naar een ander dorp of gemeente gaan

Saskia

Volgens mij word die kaart gewoon ingevuld en verwerkt als alle andere registratie kaarten... Dus volgens mij maakt het niet uit wanneer je gaat of waar, maar misschien is het wel netjes om even te bellen en informeren.

Liefs, Marieke
PS: Wij gaan definitief niet... Niet zolang mijn mama gevoel er niet voor de volle 100% achter staat...

Ruilen? Wat achterlijk. Hoe houden ze dat bij??

Bij ons mag je naar een andere gemeente op een ander tijdstip als je echt niet kan.

Ik heb besloten wel te gaan. Zal het mezelf nooit vergeven als ie het krijgt en hij houdt er iets aan over. Er zijn ondertussen al zoveel mensen geënt en niemand heeft iets engs gekregen.

Tessie

Het is echt overal anders!
Ik moest op internet kijken op postcode welke dag, tijd en locatie we moeten.
En met dik gedrukte letter: het verzetten van een afspraak kan alleen bij hoge uitzondering,wij vragen hiervoor uw begrip!

Het valt op mijn werkdag, heb vrij die dag.

Ik had ook liever andere dag gehad, maar dat zullen er zoveel wel willen; dan word het toch een chaos van mensen die hun afspraak willen verzetten?

Wel fijn hoor als je niet gebonden bent aan gemeente of tijd!
(wij moeten dus naar een andere gemeente toe)

das dan weer en voordeel als je niet gaat!
Wij hebben lang getwijfeld en het van de tijd en plaats af te laten hangen. We kunnen niet dus teken genoeg dat we het niet moeten doen!
hihi

succes kus wendy

Hoi,
In onze brief staat ook dat je alleen bij hoge uitzondering kunt verzetten!
Wij gaan met z'n allen a.s. donderdagochtend, m.u.v. Lot, zij is pas 3 maanden.
In Zweden zijn de afgelopen weken ik weet niet hoeveel kinderen gevaccineerd en daar is niks verontrustends gebeurd. Daar gebruikten ze dezelfde vaccinaties als wij nu gaan krijgen, van dezelfde fabrikant.
In de brief staat dat deze griep een soort combi is van buikgriep en 'gewone' griep, incl. overgeven en diarree.... nu weet ik helemaal zeker dat ik hem ga halen ;)
Moet er toch niet aan denken dat we hier met zijn vijven met zo'n griep liggen... begrijp dan ook meteen waarom er zoveel jonge kinderen moeten worden opgenomen, ivm uitdroging (dat begreep ik eerder niet echt).
Succes met de keuze!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Terug
Bovenaan