oproep GGD komt slecht uit, ruilen?

Heel veel honden in Nederland worden gechipt, recent ook nog die van mijn moeder, een superuitvinding, zo kun je heel gemakkelijk je hond terugvinden mocht hij ooit weglopen (hij kan immers niet praten.. die van mijn moeder in ieder geval niet....)

sorry voor mijn opmerking van hierboven, maar ik zoek niet overal iets achter en zie ook van heel veel dingen de positieve kant... we wonen met z'n allen in een supermooie wereld, natuurlijk kunnen en moeten er dingen anders, maar wat mij betreft is er ook heeeeel veel moois waar we van kunnen genieten!!

Even terug naar het topic haha! We zijn vandaag met z'n allen naar het cb geweest.... viel reuze mee, hoefden niet te wachten. Skip vond het verschrikkelijk, Bo reageerde helemaal niet (was erg grappig om te zien). Mijn arm is op de plek van de prik een beetje gevoelig, verder (nog) geen reactie, hopelijk blijft dat zo!

Groetjes, Noor

Hoi Noor, ik deel je instelling in het leven (en van de honden en katten wist ik wel). Ik ben ook een positief mens en denk niet snel in complottheorieën.

Ik hoop dat je geen reacties krijgt op de prik (lichamelijke reacties dan he).

Groet,
Rens

HAHA, nou, leuk weer eens een discussie! En ik dacht nog wel bij het plaatsen ... : Jemig, wat een suffe vraag, waar maak je je druk om!

Ik zal kort nog even zeggen, ik ben dus geweest, op een andere dag, ander tijdstip. Niemand heeft me naar m'n achternaam gevraagd of naar de dag dat ik een afspraak had. Ik kon gewoon in de rij gaan staan (2 minuten, waarin Kian ook spontaan nog moest plassen) en na 10 minuten stonden we weer buiten met een mooie ballon. (en een hele verdrietige Kian die het toch echt niet kon waarderen allemaal)

En dat van die chip ... ik ben er ook niet zo voor. Het gebeurt al, en ik denk ook dat dat de toekomst gaat worden, maar ik vind het geen positieve ontwikkeling. Voor dieren, oke, prima, maar verders niet hoor.

Liefs Nelleke

Er zijn hele rijke mensen die hun kinderen al chippen tegen kidnappers. Aangezien wij niks te makken hebben denk ik niet dat wij in die risicogroep zitten.
Verder geloof ik absoluut niet in complottheorieën, aliens, onvrijwillige chip-sessies o.i.d. en vind ik het leven een feestje. Zo. Da's eruit.

Finn heeft nog een harde plek op z'n armpje. Hij is ook een paar dagen best moe geweest, maar verder weinig mankementjes.

Groetjes, Tessie

Terug
Bovenaan