oproep GGD komt slecht uit, ruilen?

ik kreeg ook een bericht van een vriendin die mij waarschuwde dat ze de overbevolking willen terugbrengen. Zij gaat haar kind niet vaccineren omdat ze het niet vertrouwd. In zulke verhalen geloof ik allemaal niet in hoor!!!

Merel en Thomas zijn al gevaccineerd vandaag!
Beide ontzettend stoer... Merel gaf geen krimp en ging lachend met een kleurplaat naar buiten.
Thomas (8mnd) moest eventjes mekkeren van de schrik toen ze m prikte maar toen ik hem weer opgepakt had was het over..

Viel me 100% mee.

ook Tess is vanmorgen geweest en mijn stoere meid heeft ook geen kik gegeven. Ook nu een paar uur later is ze nog prima te pas. Ik had enorm geluk want op het tijdstip dat ik ben geweest was het helemaal niet druk, stond binnen 10 minuten weer buiten.

Het is mij ook geweldig mee gevallen. Het ergste was nog het weer. We moesten een stuk lopen en de regen viel met bakken naar beneden.
Bij het prikcentrum (een theater in Etten-Leur) was het allemaal super goed geregeld en we stonden in no-time weer buiten. Dat was nog sneller geweest als Finn niet z'n zakje pepernoten die tie op het KDV had gekregen daar op de grond liet vallen. Hij gaf even een huiltje maar was zo weer getroost.
Ben errug trots op 'm.
Nou maar hopen dat die chip werkt (hehe).

Liefs, Tessie

Mijn schoonmoeder heeft de gewone griep prik gehad en kreeg enorme jeuk.
Ze kreeg tegen die jeuk weer medicijnen van de dokter, maar die vielen als een blok op haar maag.
Ze is ermee getopt, met de medicijnen en inmiddels was de jeuk ook weg.
Toen heeft ze de prik gehaald voor mexicaanse griep en kreeg weer enorme jeuk!!

Verder doen jullie, vind ik, best raar/lacherig over een chip. Maar weten jullie wel dat die echt bestaat en al wordt gebruikt bij dieren en soms ook mensen als gevangenen. Google maar en je krijgt veel artikelen uit bijv. Trouw en andere nieuwsbronnen. Dat die chip er is, is al enkele jaren.
Overigens is het ook bekend dat die chip er zeker gaat komen, en misschien worden we wel verplicht die in de toekomst te nemen!!!!

Ik zeg niet dat deze chip in de inenting zit van mexicaanse griep. Maar het lacherig doen over zoiets vind ik voormezelf te ver gaan. Want het is echt realiteit.
Daarom schreef ik al eerder: waar moet dat heen met deze wereld?? Misschien is die er echt niet meer over -tig jaar.

Mijn schoonmoeder heeft de gewone griep prik gehad en kreeg enorme jeuk.
Ze kreeg tegen die jeuk weer medicijnen van de dokter, maar die vielen als een blok op haar maag.
Ze is ermee getopt, met de medicijnen en inmiddels was de jeuk ook weg.
Toen heeft ze de prik gehaald voor mexicaanse griep en kreeg weer enorme jeuk!!

Verder doen jullie, vind ik, best raar/lacherig over een chip. Maar weten jullie wel dat die echt bestaat en al wordt gebruikt bij dieren en soms ook mensen als gevangenen. Google maar en je krijgt veel artikelen uit bijv. Trouw en andere nieuwsbronnen. Dat die chip er is, is al enkele jaren.
Overigens is het ook bekend dat die chip er zeker gaat komen, en misschien worden we wel verplicht die in de toekomst te nemen!!!!

Ik zeg niet dat deze chip in de inenting zit van mexicaanse griep. Maar het lacherig doen over zoiets vind ik voormezelf te ver gaan. Want het is echt realiteit.
Daarom schreef ik al eerder: waar moet dat heen met deze wereld?? Misschien is die er echt niet meer over -tig jaar.

Wow van ruilen van de ggd-oproep naar chips die geplaatst worden....

Over het laatste kan ook niet geheel serieus doen maar, dat is de onwetenheid.
Als daar net zo'n enorme site over komt zal ik het allemaal lezen. Dat zal ik dan net zo serieus aanpakken want dat heb ik met de "pigflu" ook gedaan.

Ik denk dus niet diep na over 20 jaar. En daar kun je inderdaad wat van vinden, vind het zelfs moeilijk om over mijn pensioen na te denken.

Met alle respect; ik ben toch van mening dat de site een zo objectief mogelijk beeld heeft willen scheppen met alle feiten.
Overbevolking... ongelofelijk! Ik denk wel dat zo'n virus ergens "ontsnapt" is maar niet door aliens ofzo...
Ik geloof echt dat het bij dieren vandaan komt en dat het wetenschappelijk goed uit te leggen is hoe dat mensen heeft kunnen treffen. Maar dat gaat veel te ver en is ook niet mijn expertise (gelukkig maar).

Ik hoop voor alle mama's en papa's die heeft moeten enten dat het meeviel en dat de kinderen niet erg schrokken van de prik.
Voor alle mama's en papa's die ervoor kiezen om niet te enten; hopelijk treft de griep jullie niet en anders hoop ik dat ie hetzelfde verloop heeft als de gewone griep en meevalt.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan