quote: Kim78L reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 21:11:24&apos

);
Bij onze eertste was ik rond de sinterklaasdagen 10 weken zwanger en hebben we o-p-a en o-m-a van chocoladeletters ingepakt. Na even puzzelen met de etters kwamen dan toch de tranen.
Voor de rest hebben we gewacht tot de 12 weken echo en daar hebben we een kerstkaart van gemaakt en verstuurd. Erg leuk.
Nu zijn we rond de paasdagen 10 tot 12 weken dus zit te denken om daar iets mee te doen, met eieren met een boodschap, maar ik weet nog niet precies wat. Komt nog wel hoop ik. En verder is het nu de vraag og ik het wel zo lang verborgen kan houden, mijn buikje is nml nu al aan het groeien met 6 weken zangerschap. Bij de eerste ook al bij 11 weken, maar nu alweer eerder. Het is overigens niet echt een zwangerschapsuikje, maar ik kan mijn buik gewoon niet meer zo makkelijk inhouden afgelopen week, waardoor mijn overgebleven buikje van de eerste zichtbaar wordt. Ik heb ook het idee dat mensen er al over aan het speculeren zijn en dat ze kijken naar mijn buikje, maar dat kan ook tussen de oren zitten.
En omdat ik al eerder een miskraam heb gehad wil ik het niet te vroeg vertellen.
Hihi, sorry maar toen ik dit net las schoot me te binnen: Een half eierdopje met een mini popje o.i.d. en dan de tekst "het komt niet uit een ei, maar ik krijg er wel een broertje of zusje bij!"
Ik moet het zelf ook nog vertellen aan opa en oma van manlief z'n kant, bij mijn eigen ouders schoot het er al uit toen ik net 8 weken was, zit inmiddels op 14,2. best laat als ik er zo over nadenk...