Hoi Sterre,
Nou, dat toevoegen was wel erg simpel. Weer wat geleerd en het werkt ook nog. Geweldig. Dank je!
Mijn oudste is een dochter en we verwachten nu een zoon. We gingen er voor 200 % vanuit dat het weer een meisje zou worden, dus ik was wel even heel erg verbaasd, maar ben inmiddels helemaal aan het idee gewend.
Toen we onze dochter verwachtten bleven we maar twijfelen over een jongensnaam (we wisten niet dat het een meisje zou zijn), en nu hebben we het toch nog wat beter kunnen overdenken en zijn we heel tevreden met de naam. We hebben de naam wel veranderd t.o.v. de eerste keer.
Is jouw zoon ook na de uitgerekende datum geboren? Bij mijn dochter braken de vliezen een dag na de uitgerekende datum, maar duurde het uiteindelijk nog zo'n 4 1/2 dag, voor ze met een keizersnee ter wereld is gekomen. A.s. zondag bij de controle ga ik toch maar heel erg pleiten dat ze nu maar eens wat moeten gaan doen. Ik geloof niet dat dit kind zin heeft om naar buiten te komen. Het probleem is alleen dat hij niet ingedaald is (was ook het probleem met mijn dochter). Inleiden heeft geen zin bij, is de vorige keer gebleken, dus de enige optie is eigenlijk weer een keizersnee. De mensen die ik in het ziekenhuis spreek, zeggen ook dat de kans op een keizersnee bij mij erg groot is, maar de kans op een normale bevalling t/m zondag is ook nog reëel. Maar goed, wat mij betreft plannen we het gewoon voor de maandag (zou dan 15 dagen over de uitgerekende datum zijn). Tenzij er natuurlijk nog wel iets gaat gebeuren voor zondag.... Ik vind het wel steeds spannender worden en ik zal dan ook verschrikkelijk blij zijn als er een eind aan deze onzekerheid en onduidelijkheid komt.
Ben benieuwd naar jouw echo.
Anne