overgewicht en zwangerworden deel 2

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik zag dat hij vol was, dus tijd voor deel 2. Op naar nog meer zwangere meiden.

Gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

maaike sanne

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

hallo dames,

hier alles weer een beetje op rij.
Heb nu nachtdienst. bah nog 1 nacht hierna. en dan heb ik lekker VAKANTIE. Ben er echt aan te nu. hoop dat het snel 7 uur is morgenvroeg. lekker 3 weken  samen met het mannetje. dat we niets moeten, ja naar de dokter dan. ben wel een beetje zenuwachtig wat ze gaat zeggen. ben nu 10.5 kg kwijt. Maar ben daardoor dus wel onregelmatig geworden. ik ben benieuwd. we wachten maar af wat ze zeggen.
Nathalie spannend zeg. ik hoop het voor je dat het nu raak is. is idd wel raar met die testen en temp. ik durf er niets meer van te zeggen, omdat ik sinds ik temp er nog minder van snap...

Groetjes joke

Ohhh ik had helemaal niet gezien dat ik het laatste berichtje had gepost anders had ik al wel ff een nieuwe gemaakt.

GEFELICITEERD MET ONS 2e TOPIC, hihih
Dat we maar met veel plezier hier mogen kletsen
En snel weer nieuwe zwangeren in ons midden mogen ontvangen!
Dat alles goed mag gaan! Allemaal heellll veelll geluk!

Fijn Joke dat je nu vakantie hebt Meis.
Ik heb het vandaag nog druk, maar morgen lekker vrij, heerlijk
En volgende week zijn mijn therapieen ook beter gepland dus hopelijk helpt dat wat!

Ik voel me nog steeds niet zo lekker vandaag. Zou blij zijn als het avond is!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,
Nathalie, dat je je niet lekker voelt is best rot, hoop dat je snel een beetje opklaart!
Ik voel me vandaag ook niet zo best, lijkt op buikgriepje, maar ja, waar heb ik dat dan weer opgepikt??? Mijn collegaatje zei vanmorgen dat ik er echt belabberd uitzag, tja, als ze dan zo eerlijk is, moet ik het wel geloven, toch?

Gelukkig hebben jullie nog niet zoveel gepost hier, anders heb ik weer een uur nodig om alles bij te lezen, haha! (ik ben er alleen overdag, en aangezien de meesten toch 's avonds posten, heb je een hoop bij te lezen)

Hahhah ja ik heb er ook last van Sas. Komt omdat de meeste meiden werken, en dan 's avonds ff komen bijkletsen. En je kan vaak heel duidelijk merken als er meiden vlak voor hun nod zijn of dat het allemaal rustig en afwachten is tot eisprong, hihih.

Sta je trouwens hier ook al op ons lijstje, eens ff spieken.

Liefs Nathalie

tuurlijk,   leeftijd 28, NOD 14-20 (welke dag, is even afwachten!) en 1e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan