overgewicht en zwangerworden deel 2

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Nanda,  31 jaar  Z oon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Joke
8-6-09  controle  Gyn.

Nathalie
09-06-09 controle bij gyn na de bevalling

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Joke
4-6-09 groeiecho

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  zoon Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter Gwen

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

op 14 mei is fleur bevallen van een dochter noa

Op 13 juni is Maaike sanne   bevallen van een zoon Jurre  

Spannend hoor Joke! Voor jou is het nog dichterbij!!!

Ik ben woensdag weer bij de vk geweest, was weer een paar ons afgevallen, maar de buik groeit goed!
Wel heb ik 7 juli nog een echo, om te kijken hoe het kindje ligt en of het goed groeit!
Ik schijn dus echt een moeilijke buik te hebben, er zijn zes vk ´s bij ons in de praktijk en 4 van de zes zeggen het en de andere twee hebben mij nog niet gezien  

Op zich groeit mijn buik wel goed, maar omdat ze het niet kunnen voelen hoe groot het kindje is, willen ze voor de zekerheid een echo doen, ze hebben toch in de praktijk zo ´n ding staan!

Helemaal niet erg, maak me er ook niet druk om, aangezien ik qua gevoel en bewegingen volgens mij wel volgens schema loop, nu geen schoppen meer, maar alleen het verschuiven van de billen en beentjes! En het lieflijke gefriemel van de  handjes  langs mijn blaas, haha!  
Nee ik zie deze echo als een extra kans ons wondertje nog even te aanschouwen! En misschien kunnen we wel zien  of onze vermoedens waar zijn!!!

Liefs
Sas  

Terug
Bovenaan