overgewicht en zwangerworden deel 2

Ff tandje harder duimen voor Saskia meiden, want die gaat morgen ochtend testen.
Toch meis?

Fijn dat je je wat beter voel mama van Stijn, kweet ff je naam niet meer sorry, hihih
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn rug auwie. Volgens mij word ik gewoon OUD hahahah. Ik weet niet wat ik mankeer hoor. Griep zet niet echt door. Deed het dat maar, dan was het uitzieken en weer beter zijn. Maar dit vind ik niks hoor.

Meiden hoe is het met iedereen? Tis zo rustig aan het front.

Wens jullie hele fijne dag!

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, balen dat je je nog steeds zo voelt, brr, niet fijn die griep, hopelijk snel beter. van harte beterschap.

mama van stijn, dank je.
oooh, nu wou ik op je berichtje reageren, ben ik vergeten wat je hebt geschreven,

Hier gaat het goed, wel misselijk, moe, zere borsten, af en toe buikpijn, maar verder gaat het prima met me.
we hebben het vandaag mijn ouders verteld, was beetje zenuwachtig voor reactie van mn moeder. maar ze was er erg blij mee, ze had de tranen in mn ogen, ook mn vader vond het erg leuk, hun beide partners ook. hehe, heerlijk dat iedereen zo positief reageerd. me druk gemaakt om niets. hihi.

liefs

Hee meiden, het duimen heeft helaas niet geholpen! Ik heb gisterochtend getest, maar die was negatief. Had ik ook net zo goed niet kunnen doen, want ik ben 's middags ongie geworden! Was dat even een dubbele domper! Maar ja, positief nieuws, ik heb de eerste cyclus met 28 dagen afgerond!
Even een vraagje, wat slikken jullie voor vitaminepillen? Ik zit aan de kale foliumzuur van de kruidvat, maar ik las hier ook ergens dat er speciale pillen zijn voor dames die zwanger willen worden, het al zijn of borstvoeding geven... En dat die pillen dan ook de ei-sprong bevorderen... Wie weet welke dat dan zijn en van welk merk je die hebt?

(ps. ben een arme sloeber, haha, dus hoop een beetje op huismerk)
Kus

BLOEMETJE!!!!

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag meis
Laatste verjaardag dat jullie met zijn tweetjes zijn, hihih

Hele fijne dag gewensd en dikke knufff!

Liefs Nathalie

Hoi,
dank je nathalie, inderdaad laatste verjaardag met ons tweetjes. hihi.
maar kleintje laat merken dat ie in me buik zit te groeien hoor, haha.
hij zit op mn darmen te drukken(erg veel last van vandaag)
en was vannacht ongelofelijk misselijk en beroerd.
ook krijg ik sinds vandaag broek nog wel dicht, maar zit te strak, heb er nog twee die lekker zitten, haha. is snel hoor, dat ze niet lekker meer zitten.

de etos pillen zwanger worden,zwanger zijn en ....
dus het huismerk van etos.
hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs

Hhaha meis dat word echt shoppennn! Ik ben blij dat ik broeken die me te wijd zijn bewaard heb. Ik ben namelijk de afgelopen jaren de nodige kilo's afgevallen. Met als resultaat broek-afzakkerig-weer, hihih. En wijjde shirts enzo. Hangt bij mijn ouders. Mams zei waarom doe je dat niet weg. Ik zei het kan altijd nog eens van pas komen, hihih.

Saskia jammer dat je toch rd-tjes hebt meis, maar wel netjes 28 dagen das wel fijn
Ik ga ook naar de Etos voor mijn pilletjes. Ik slik foliumzuur & omgea3/visolie, maar zijn idd speciale vitaminies voor vrouwen die zwanger willen worden. En zag daar ook iets wat onregelmatige cyclus kan bevorderen enzo. Ik zou gewoon foliumzuur of die zwangerwillen worden vitamines doen, daar zit ook foliumzuur in geloof ik. En de rest is niet nodig meis. Je zit in ronde 2. Heell veel geluk deze ronde!

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje      14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Terug
Bovenaan