overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Saskia, 28 jaar                                1e ronde  - 1e kindje        tussen 14-08-08 en 20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Hoi Dames,

Ik ben er weer. Waren leuke daagjes in zeeland. heb ervan genoten, ff lekker niets doen. en stiekem genieten van de zwangerschap. heerlijk hihi.

Kwaaltjes zijn er nog, maar wel minder.
Mn extreme misselijkheid kon ok van blaasontsteking komen. het is er nu nog wel maar minder.
Verder wel erg moe, en heel heel heel veel plassen, dat het echt vervelend word, haha, maar we hebben het er voor over.

hoe gaat het met jullie dames?
ik kom morgen meer lezen hoor meiden. ga nu bedje in, en morgen ben ik er weer.
liefs.

Ik voel me nog steeds niet zo lekker, dus ben ff wat minder hier
Vandaag gelukkig dagje vrij. Vanavond verlovingsfeest van de tante van mijn vriend. Dus hoop dat ik me dan wat fitter voel.

Wou ff zeggen. BLOEMETJE, WELKOM THUIS!

Liefs Nathalie

hoi nathalie,
dank je.

wat heb je dan? dat je je niet lekker voelt?

hier gaat het redelijk, alleen vandaag zo een last van mijn blaasontsteking, echt niet prettig. pff.
ook moe en misselijk, vandaag mindere dag dus, vier vanavond me verjaardag, ben maandag jarig. nu nog ff geen zin in, maar dat komt vast wel.

liefs

hoi,

zo, net ff verloskundige gebeld.

had ze dr agenda niet bij zich, aaaaaaaah, moet ik maandag weer terugbellen om een afspraak te maken,

die word rond 8 weken gedaan, en moet in zh voor echo.

enkel is het wel lastig, het ziekenhuis waar ik heen moet, daar werk ik ook.

zou je dan ook naar een ander ziekenhuis kunnen gaan?

Ze gaf aan dat ik erg vroeg een positieve test had. en ze zei ook dat
als je je misselijk enzo voelt dat het zeker bevestiging is dat je
zwanger bent, haha, zover was ik ook al .

nou dames, ga ff schoonmaken en dan naar tandarts.

frieda, hoe gaat het met jou ?

liefs

Jammer Bloemetje dat je nog geen afspraak hebt kunnen maken.
Ohh dus vanavond een feestje en maandag jarig. Wel drukte hè
Maar alvast van harte gefeliciteerd. Ach dat hoeft ook nog niet, hihih

Ik voel me grieperig. Moe, slapjes, warm/koud, misselijk, zeurend gevoel in mijn buik, soms wat steekjes hier en daar. Raar gevoel in mijn lichaam als ik me inspan. Komtom grieperig!

Hoop dat het door zet want dit gekwakkel is ook niks. Of ziek of beter, niet dit!
Vanavond verlovingsfeest dus moet ik wel een beetje fit zijn hè. Als ik me wat beter voel kom ik wat uitgebreider kletsen.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,
Nathalie: van harte beterschap meid!! Ik hoop dat je snel opknapt!! Griep is zoiets naars. Het duurt altijd zo lang voor het over is....... Ik zou zeggen: ga lekker in de zon zitten, maar helaas schijnt die momenteel niet...... Nouja,...... ziek maar goed uit!!

Bloemetje: Alvast gefeliciteerd meid!!! Hopenlijk kan je snel teecht bij de verloskundige. Hoeveel weken ben je nu??

Hier is alles rustig. Geen idee wanneer mijn eisprong is, maar ik probeer om de dag te klussen. Tja, en dan maar hopen dat we raak schieten!! Verder gaat het met de lijn ook goed. Ben nu 5 kilo kwijt. Mede dank aan Matthijs Vrieze....... Gelukkig. Merk het helaas nog niet echt aan mijn kleding.....
Met de monnikspeper ben ik nu gestopt en sindsdien is het volkomen rustig in mijn buik. Gelukkig maar!!!!
Liefs

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Saskia, 28 jaar                                1e ronde  - 1e kindje        tussen 14-08-08 en 20-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Terug
Bovenaan