overgewicht en zwangerworden deel 2

Gelijk heb je hoor meis. Wat ontzettend knap dat je in zo'n korte tijd 20 kg bent afgevallen. Hoe heb je dat gedaan?

Groetjes Nathalie

hallo

heb net het zh gebeld over de uitslag van mijn mans zaad...

toen ik bij de   gyn was zij hij dat de assisitente zou zeggen wat de uitslag was, en als het niet goed was dat hij zou bellen.

Mijn man heeft 1 okt zijn potje ingeleverd en we hebben nog steeds geen uitslag.... vandaag toch maar eens gebeld of de uitslag er al was. toen ik de assistente aan de lijn kreeg was ze al een beetje moeiljk aan het doen duwde me een paar keer weg ( het muziekbandje) en ik zou door de gyn terug gebeld worden. ik denk dus echt dat dat ook al niet goed is. hij beld ons dus pas 17 okt terug. omdat hij neit eerder de tijd had  dat is nog een hele week wachten en ik houd het nu al niet meer. ik ben zo bang dat het niet goed is. en wat dan. Dan moet ik toch wel heel erg snel afvallen om hulp te krijgen....

gr joke

Grrrr hoe kunnen ze je nou een week laten wachten.
Wat is het nou voor moeite om ff 5 min de telefoon te pakken
Wat doen ze dan met spoedgevallen ook een week laten wachten?

Liefs Nathalie

Grrrr hoe kunnen ze je nou een week laten wachten.
Wat is het nou voor moeite om ff 5 min de telefoon te pakken
Wat doen ze dan met spoedgevallen ook een week laten wachten?

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Wat hebben jullie veel geschreven gisteren.

Chanaty,
spannend, het kan natuurlijk innesteling zijn, maar ja, ik durf daar geen zeker antwoord op te geven, ik hoop het wel voor je meis.
Ik duim voor je.

Maaike Sanne, hoe voel je je nu?

Tita,
Spannend meid, hoop dat je vandaag duidelijke positieve test hebt.
Ben erg benieuwd, maar er zit wel goede hoop in :D

Nathalie,
Wij krijgen ook af en toe die vraag.
Ja het is gepland, zeg anders was ik nu niet zo blij dat ik zwanger ben.
Vorige week vroeg vriend van mn vriend zelf, ben je gestopt met pil, kzeg ja, speciaal gestopt. Zegt ie tegen mn vriend, wil je dit wel. Zegt mn vriend, ja, anders had ik dr niet zwanger gemaakt. Toen zei die nog, ja, als het er nu uitkomt, is het alleen maar afval.
Nou zoiets moet je dus niet tegen een zwangere vrouw zeggen, was best kwaad. :s.
Voor hem misschien wel, maar voor mij is dit mn kind. Baal erg van die reactie, maar goed, verder wel allemaal positieve reacties.

Joke,
Wat goed, 8 kg eraf. En wat balen dat ze zo doen in zh, vertel het gewoon ff, waarom moet een mens nu zo lang in spanning zitten, is toch niet leuk meer.
Hoop dat de week wachten je niet te lang duurt meid.
Ik denk aan je, en hoop dat het wel goed is.

Nathalie,
je zegt daar wat he, van spoedgevallen week laten wachten.
Een collega is opgenomen afgelopen zondag met hevige hoofdpijn. ook uitval van een zijde van haar lichaam. arm kan ze weer gebruiken, maar haar been sleept nog altijd wat achter aan.
ze heeft een scan gehad, waar ze wel wat op konden zien, maar niet genoeg. dus nog mri gehad. en weet je wat op die uitslag moet ze tot volgende week wachten. Dat is toch niet normaal meer. :s. Ik snap niet dat je mensen zo voor de gek kan houden. En zo lang laat wachten. Zeker niet in deze gevallen niet.

Liefs Eva.

Nou meiden daar komen ze, ga maar klaar staan:

De glitters!

Kon niet meer wachten en lang leve de CB test, heel duidelijk en snel ZWANGER!!!

Ik ben zo blij! Bedankt voor jullie medeleven de afgelopen dagen, we zijn er nog niet maar het begin is er !

Liefs Nanda

PS. Ben op 11-6-2009 uitgerekend.

Jeetje echt erg Bloemetje, hoe kunnen ze nou zoiets doen.
En wat een lef heeft die kameraad van je vriend zeg.
Hoe kan hij nou zoeits zeggen. Wat zei je vriend hierop?
Sommige mensen zijn zooo onnozel. Misschien ontwetendheid, of dat ze er zelf niet meer bezig zijn, maar dan nog kan je wel een beetje nadenken hè.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Terug
Bovenaan