Hoi meiden,
Wat hebben jullie veel geschreven gisteren.
Chanaty,
spannend, het kan natuurlijk innesteling zijn, maar ja, ik durf daar geen zeker antwoord op te geven, ik hoop het wel voor je meis.
Ik duim voor je.
Maaike Sanne, hoe voel je je nu?
Tita,
Spannend meid, hoop dat je vandaag duidelijke positieve test hebt.
Ben erg benieuwd, maar er zit wel goede hoop in
Nathalie,
Wij krijgen ook af en toe die vraag.
Ja het is gepland, zeg anders was ik nu niet zo blij dat ik zwanger ben.
Vorige week vroeg vriend van mn vriend zelf, ben je gestopt met pil, kzeg ja, speciaal gestopt. Zegt ie tegen mn vriend, wil je dit wel. Zegt mn vriend, ja, anders had ik dr niet zwanger gemaakt. Toen zei die nog, ja, als het er nu uitkomt, is het alleen maar afval.
Nou zoiets moet je dus niet tegen een zwangere vrouw zeggen, was best kwaad. :s.
Voor hem misschien wel, maar voor mij is dit mn kind. Baal erg van die reactie, maar goed, verder wel allemaal positieve reacties.
Joke,
Wat goed, 8 kg eraf. En wat balen dat ze zo doen in zh, vertel het gewoon ff, waarom moet een mens nu zo lang in spanning zitten, is toch niet leuk meer.
Hoop dat de week wachten je niet te lang duurt meid.
Ik denk aan je, en hoop dat het wel goed is.
Nathalie,
je zegt daar wat he, van spoedgevallen week laten wachten.
Een collega is opgenomen afgelopen zondag met hevige hoofdpijn. ook uitval van een zijde van haar lichaam. arm kan ze weer gebruiken, maar haar been sleept nog altijd wat achter aan.
ze heeft een scan gehad, waar ze wel wat op konden zien, maar niet genoeg. dus nog mri gehad. en weet je wat op die uitslag moet ze tot volgende week wachten. Dat is toch niet normaal meer. :s. Ik snap niet dat je mensen zo voor de gek kan houden. En zo lang laat wachten. Zeker niet in deze gevallen niet.
Liefs Eva.