overgewicht en zwangerworden deel 2

Ik probeer vanavond ff weer langs te komen
Hier erg moe en vandaag voor het eerst lopen kokhalsen, bah
Hopelijk blijft het spugen me bespaard. Maar we zien wel

Tita al een test gedaan meis?

Groetjes Nathalie

Hoi,

Lief dat je aan me denkt. Nog niet, moet eerst weer langs de drogist. Gister ben ik meteen door naar huis gegaan, misschien vanmiddag na mijn werk toch maar een test scoren. Heb de oude test er bij gepakt en het lijkt nu toch echt een streepje... dus voorzichtig ben ik al een beetje blij, maar ik wil wel 1 duidelijke test.

Laat het je weten wat de uitslag is.

Ook hier misselijkheid, maar niet braken, hopelijk blijft het bij jouw ook zo. Zal voor je duimen.

Liefs Tita

Spannend zeg. Hopelijk kun je morgen test scoren en mag je duidelijk positief testen
Maar een streep is echt een streep zeggen ze hoor! Dus goede hoop
Wat zijn je gegevens voor ons lijstje?

Hoe is je 20 weken echo gegaan Tijgertje, ben ergggg nieuwsgierig!

Maike Sanne hoe is het op dit moment met je exzeem?

Joke hoe gaat het met sporten?

Ik ben ff met mijn oma de stad in geweest vanavond. Paar winkels, maar ben bekaf. Ik ga lekker warme douche nemen en dan nog ff in bed tv kijken en proberen te slapen. Hopelijk beter dan vannacht. Want moest er wel 5x uit naar de wc, als het niet vaker was. En moeite met overeind komen vanwege heup en bekken. Maar goed doe het ervoor. Vanmorgen voor het eerst kokhalzen van tandenpoetsen en hapje brood, maar heb het nog binnen gehouden hoor. De kleine denkt volgens mij: Je weet nu dat ik er ben, dus nu ga ik raar doen, hihih. Maar als het zo nog gaat doe ik het er voor. Steeds meer mensen weten het nu. Allemaal hele leuke reacties. Word alleen beetje gek van de standaard vraag: is het gepland? Krijgen jullie die vraag ook steeds?

Meiden fijne avond nog en weltrusten voor strakkies.

Liefs Nathalie

Grrr... ging wat mis, druk op enter en hup heel internet weg... dus nu poging 2

Gister naar de buurt-drogist geweest, helaas alleen eigenmerk, die wil ik niet meer, nu maar eens duidelijkheid. Hopelijk vanmiddag eerder weg van kantoor, dan kan ik nog snel even naar de drogist hier. Misschien vanavond al een goede test, bewust niet te veel water vandaag.

Natuurlijk mag je mijn gegevens voor het lijstje:

Nanda, 31 jaar, 1e ronde, 2de kindje, NOD was op  02-10-2008 (uitgaande van 28dg cyclus), ben nu dus een week en een dag overtijd.  
1 test was  minimaal positief, maar niet duidelijk, dus nog steeds niet 100% zeker.

Groetjes  Nanda ( eigen naam is makkelijker/persoonlijker, zal binnenkort ook met mijn eigen naam in gaan loggen)

hallo

ben ik weer ff.

nanda wat houd jij ons toch in spanning hihi. ben elke dag al aan het kijken, heeft nanda al getest of nog niet... hihi.

ik ben nog niet echt begonnen met sporten, ik wou graag aan een programma mee doen op de portschool. daar kon je mee afvallen en onbeperkt sporten. je deed dat dan met een groep. Maar toen ik belde waren ze net begonnen met een groep, en die was dus vol. waasrschijnlijk moet ik nu 10 weken wachten....balen. Ik zwem wel nog steeds elke week, maar ja dat is maar 3 kwartier. maar is toch wel nog iets.   W e zullen wel zien... ( heb wel van de week nieuwe sportschoenen gekocht, dus als het kan ben ik er zo hihi)

Als ik alleen zou moeten gaan denk ik dat ik er te snel geen zin meer in heb.

Was vanmorgen toch weer een kg afgevallen. ben er nu dus 8 kwijt in totaal. en dat weer na een moeilijk begin na mijn vakantie... dus nu weer even er tegene aan!!!

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nanda,  31 jaar                      1e ronde - 2ste kindje                         02-10-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Goedemorgen meiden, ohhh spannend Nanda. Maar zou je dan wel 's avonds testen? Kan je dan niet beter morgen ochtend met ochtend urine doen? Wil je een test komen van clearblue met tekst zwanger of niet zwanger of wat heb je ingedachten? Ben erggg benieuwd. Je bent nu al langer overtijd dus in principe als je zwanger bent moet je ook wel ;s avonds kunnen testen lijkt me. Ben zooo benieuwd. Hopelijk morgen hier met glitters strooien.

Ik ga vandaag met mijn vriend naar concert van Marco Borsato. Hij gaat mee voor mij, zelf heeft ie er niet zoveel mee, hihih. Hier vandaag revalidatie therapie afgezegd. Heb steeds zoveel pijn aan mijn heup, en van therapie word het nog tig keer erger en dat kan er ik vanavond echt niet bij gebruiken. Concert duurt waarschijnlijk tot 23.00 uur en dan nog naar huis vanaf Arnhem, dus word vast latertje. Voel me vandaag niet heel erg fit, maar kan dus nog lekker ff rustig aan doen.

Joke goed van je dat je in groep wil doen, dan heb je idd steuntje in je rug hè. Knap hoor dat je al 8 kilo kwijt bent ook al gaat het niet hard het zijn er toch 8 hè meis.

Ik ga nu ff proberen een hapje te eten. Wens jullie hele fijne dag.
Volgens mij is het mooi weer of niet? Ben nog niet buiten geweest, maar zie de zon wel schijnen.

Liefs Nathalie

Hoi,

Denk niet dat ik kan wachten tot morgen, moet het gewoon weten. En ja als ik zwanger ben meot het nu toch ook wel 's avonds lukken zou ik denken. Ik hou je op de hoogte.

Mijn vriend is vanavond ook bij Marco, samen met zijn tante. Ik heb er echt niet veel mee, ja leuk om af en toe te horen maar een concert hoeft van mij niet. Hij vindt het wel leuk, prima, blijf ik lekker thuis, moet toch nog een taart maken voor zondag.

@joke, ik vind het echt super dat je al 8kg kwijt bent. Begin dit jaar heb ik ook heel hard gewerkt aan de lijn, was 20kg kwijt in april. Er zijn er weer 4-5 bij. Maar let nu erg op en doe een beetje Sonja (zelfs nu, heb ook totaal geen honger). Denk dat er wel weer 2-3 af zijn. Het blijft een eeuwige gevecht!

Ik ga snel verder met werken, het is gelukkig rustig.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan