overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie, jaaaaaaaaaa, hehe, :D.
Super dat alles goed gaat, hehe, maar dat had ik wel verwacht hoor, je hebt vele kwaaltjes. Ooh wat leuk.
hehe, ben zo blij voor jou.
En die traantjes, logisch toch?

chanaty, hoe gaat het met jou? al meer duidelijkheid?

xx

Hallo dames,

Leuk zo al die verhalen.

Maar eff antwoord op je vraag maike sanne. Ik zou het niet weten ik heb op een andere site ingevuld waneer mijn laatste ongesteld heids dag was en toen kwam deze datum eruit waneer ik uitgerekend zou zijn. Zodoende dus. Maar 30 oktober weten we het zeker.

Nathalie goed bericht dus leuk man toen ik het las had ik ook tranen in me ogen zullen de hormonen wel zijn   denk ik.Leuk man.

Nou ik ben intussen weer begonnen met werken wel eerder maar ja als er zieken zijn is het lastig thuis blijven.
Allemaal de groeten en knuf
Fleur

hallo

nathalie wat fijn voor je dat de echo goed was meid. lijkt me idd erg mooi om te zien dat zoiets kleins al kan leven.

titatess ze zeggen vaak streepje is streepje. ik ben benieuwd...

we horen snel hoop ik

hier alles rustig, rode duiveltjes zijn weer bijna weg... verder geen gekke dingen.

spreek jullie snel weer.

gr joke

hallo Allemaal,
nathalie tjee heerlijk om goed nieuws te horen blij dat alles goed gaat.

Ben net naar de wc geweest en had gele slijm met daarbij een heeeeel klein drupje bloed echt een piepje beetje je kunt het geen druppel noemen.
Zal dit een teken zijn van innesteling????

Vanochtend had ik ook een klein beetje een misselijk gevoel.

Afwachten maar

Allemaal heel veel succes

ik hou jullie op de hoogte

Hoi hoii

Nath..heb je op ander topic al gefeli, maar nogmaals gefeli meis !!

Chanaty.. Dat kan idd zo zijn, hoefd niet..
Ik heb daar niet zo veel verstand van.. enige wat ik je kan zeggen is nu maar afwachten... moeilijk he ?!   Wanneer is je nod??

Joke.. hoe bevalt het sporten??

Nou hier giga misselijk en dat gaat een hele dag zo door !
Tis nu zelfs zo erg da ik gisteravond geen eten heb gehad, bij het idee alleen al ging ik al bijna over mn nek. Om 8 uur op bed gegan met afwasteiltje en telkes kriebel in keel en dan maar kokhalzen.   Zo ook de hele nacht,,
Ben nu ook zo ontzettend misselijk, heb totaal geen trek maar toch al crackers gegeten wat vla etc.. maar niks helpt !
As weekend gaan we nachtje weg met hubby zn werk.. Ik kijk er nu zoo tegenop !
We gaan met een boot weg.. en dan op t eiland fietsen, wandelen, tafelgrillen (bah kan wel kotsen alleen bij t idee en dan die geur...) en stappe natuulijk !
Wat nu als ik zo misselijk ben????
Thuisblijven is ook geen optie.. heb er echt zin in en wil hubby ook niet alleen laten gaan vink ook sneu !

Nou ik zal een poging doen om het huis wat aan kant te krijgen...

Liefs Maiki

Hoi Meiden,

Nathalie, gefeliciteerd, heerlijk.

chanaty, ik hoop zo voor je, ik duim voor je meid.

maaike sanne, bah, zo misselijk, balen, maar wel een goed teken.
ik hoop dat het het weekend meevalt. en je er van kan genieten.

Liefs

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand  overtijd!    

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Terug
Bovenaan